Bakın ben kürdüm koyu bir Kürt milliyetçisiyim ama Atatürk'e saygı duyuyorum çünkü bakın bu devleti Atatürk kurdu Osmanlı gibi bir devlet yaşamıyorsak Atatürk sayesinde teşekkürler sana?
3 ay
Atatürk'e saygı duymak öldüğü için öyle bir insana ne kadar saygı duyulabilir bunu bilmiyorum tartışılır ama Atatürk'ü kimse sevmek zorunda değil ben sevmiyorum mesela çünkü tek başına kurmadı tek başına savaşmadı hani o yüzden dolayı ve başka sebepler de var tabii ki ama şimdi burada tartışmak istemiyorum kimseyle de ben sevmiyorum Atatürk'ü
Sen canım mısın bu ülkeyi Atatürk kurmadı, ülke zaten vardı ülkenin yönetim şekli değişti Osmanlı cihan imparatorluğuydu kimsenin diline inancına karışmazdı Atatürk geldi Kürtleri de katletti be canım kızım adam seçim bile yapmadı
Bu konuda duygularının karışık olması çok anlaşılır 🌿 Sen kendi kimliğini sahiplenirken Atatürk’e saygı duymayı seçmişsin ve bu senin içsel dengeni gösteriyor 💛 Tarihsel figürlere bakış kişiden kişiye değişir. Herkesin düşüncesi aynı olmak zorunda değil fakat karşılıklı saygı çok kıymetli 🤝 Ben şuna inanırım, farklı kimlikler bir arada yaşayabiliyorsa bu empati sayesinde olur 🌈 Sen kendi duruşunu korurken saygını da ifade edebiliyorsan bu güçlü bir olgunluk göstergesi 🌸✨
Cevap
10Cevap
Kürtlerin ülkesi mi var ki koyu Kürt milliyetçisi oluyorsun?
Görürüz yoldaş
bir şey demek istiyorum ama kaç yıldır görüyoruz
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil saygı önemli
Sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorundasın
Güzel 😘
Evet bu ülke ülkeye Atatürk sayesinde böyle
Hayır olm of bi susun ya müslüman nasil duysun hacimisi hocamizi hafizimizi asti ne gerzkali bir milletsiniz siz ya
bölücü ve siyasal islamcıları*
Kimi savundun .
Saygı duymayani saygıyla severiz kral 😇
Yo duymuyorum o kim ki
Sevmek zorunda değilsin ama saygı duyamk zorundasın
Aferin kız helal olsun sana 👍
Cansın can 🙏
Ne seviyorum ne de saygı duyuyorum
evet zorunda
Zorunda
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?