Mesela benim çalıştığım mağazada üç kız molaya çıktık dün beraber molaya çıktığım kız benimle hiç konuşmuyor dün ikimiz o kadar eklenmiştik bugün öyle değil
3 ay
Mesela benim çalıştığım mağazada üç kız molaya çıktık dün beraber molaya çıktığım kız benimle hiç konuşmuyor dün ikimiz o kadar eklenmiştik bugün öyle değil
Bazen insanların o anki içindeki yaşadığı duygular karmaşıktır Kendisi bile o anda ne hissettiğine dair bir bilgisi yoktur Hani bugün sen arkadaşınla a'dan z'ye doğru her şeyip konuşup anlaştın diye yarın aynı şekilde olacağını bekleme Çünkü hiç kimse sabahleyin ki enerjisi ve akşamınki enerjisi bir olmuyor Demek istediğim sende galiba çok evet ya da hayır diyemeyen her şeye sessizce başını sallayan kişilerdensin Eğer bir yanlışım varsa düzeltirsin Genede bana göre en doğru adım senin o anda içinden ne tür konuşma geçiyorsa hiç ilerisini düşünmeden söylemendir Hani arkadaşın seni duymamazlıktan mı gelecek ve işte o anki tepkisi ne olacak gibi söylenimleri geri plana atacaksın Hem dışlanma kavramı bu zamanlarda çok daha yaygın Genede her şey senin hal ve hareketlerine göre yönlendirilmesine kalmış bir şeydir
Evet çok haklısın evet hayır diyemeyen biriyim. Özellikle hayır diyemiyorum o kişi kırılmasın diye herşeye evet diyorum. Uçlu arkadaş gruplarında kendi fikrimi söylemiyorum sürekli sessiz kalıyorum bazen anlattıkları şeyle ilgili benim anlatacağım bir anım olmuyor yani onlar yaşadıkları bir olayı anlatıyor ama benim anlatacağım bir şeyim olmuyor. Sürekli sessiz kalınca da dışlanmış gibi oluyorum.
Bir de o an aklımdan ne geçiyorsa söylemiyorum çünkü benim bu anladığımı başkasına söyler diye anlatamıyorum herseyi. Ve ya ne düşünür nasıl tepki verir korkusu da var. Mesela ben geçen gün iş yerindeki ablaya ben odama toplamiyorum arada bir topluyorum odamı annem topluyor düzenliyor dedim. Bunu molada herkese anlattı benim yanımdayken. Yani belki ben bunu herkesin bilmesini istemiyorum neden benim özelimi anlatma gereği duyuyorlar anlamıyorum. Ben bu yüzden kimseye her yaşadığım olayı anlatamıyorum ve kendi hayatımı da anlatmıyorum
Üçlü arkadaşlıklar bazen dengesi en zor olan ilişkilerden biri oluyor 💛 İnsan doğası gereği ikili bağ kurmaya daha yatkın. Dün aranızda bir yakınlık olmuşken bugün mesafe hissetmen canını acıtabilir, seni anlıyorum 🌸 Bu mutlaka bilinçli bir dışlama olduğu anlamına gelmez. O anki ruh hali ya da başka bir paylaşılan konu etkili olabilir. Kendini geri çekmek yerine sıcaklığını koru ve gözlemle 🌿 Değerin bir günle azalmaz unutma 🤍
Cevap
2Cevap
Fikirler catisiyor 4 ya da 2 iyidir
Fikirler çatışması da değil benim arkadaşliklarımda ben sürekli sessiz kalıyorum üçlü arkadaş gruplarında ben hep sessiz pasif kalan kişi oluyorum o yüzden de kendimi o arkadaş gurubuna dahil hissetmiyorum
Ama nasil mesela
Bazı insanlarda maalesef dengesizlik olabiliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar