3 ay
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Genel itibariyle 35 inden sonra bir ablam vardı öyle diyordu
18-25 arası öğrenme, 25-30 arası prime dönemi, 30+ olgunlaşma, 35 de zirve dönemidir bence.
25 de başlar 30 da biter 30 dan sonrası çöküş yaşlıdır
Erkeklerin dönemi var emin ol. Ayrıca kadınlar erkekler kadar libidolu değil algısı çok aptalca. Nefs kadında da erkekte var. Erkekleri ilahlaştırmakta vazgeçin özellikle erkekler kendine daha çok yapıyor. Çok istekliler ölene kadar geçmez sabahlar olmaz falan. Olum insansın topraktan yaratıldın aciz bir kulsun işte
bence guzelım sen zırvedesın cokta hos kadınsın
Teşekkürler.
tarzın cok hos senı ızlerdım yanımda olsan
26'yım zirvede hissediyorum 😄
O zaman çok şey başardın demek ki:)
Soruyu başarı üzerinden sorduğunuzu düşünmemiştim, herkes güzellik olarak algılamış
Kendimi başkalarıyla kıyaslamıyorum kendi koyduğum hedeflere ulaştım bu da benim için bir başarı ve mutluyum çok şükür
Çoğu kişi güzellik faktörüne takılıp kalmış aynen, demek ki kadınlar bu hayatta sadece güzel olmak zorunda, ki zirve denen şeyden bahsedebilelim. Ama bu zirveden kastın ne olduğunu anlayanlar da var, direkt hayat tecrübesi, ekonomik özgürlük, karakter, öz güven, güç ve potansiyeline yorum yapılmış.
Sizin yaptığınız da, zirvenin önemli bir parçası. O unsurun zirvesini yaşıyorsunuz demek ki:) hakkınızdır.
Bana şu an niye iğneleme yaptığınızı anlayamadım sorudaki birçok kişi öyle anlamış zirve denilince elbette tek akla gelen bu değil ama detayda erkeklerin bir 'zirve dönemi' olmadığını söylemişsiniz bu saydığınız faktörler erkek için de bir kriter değil mi?
Ayrıca çok şükür işim var, hayalini kurduğum sakin bir Ege şehrindeyim hedeflerim arasında araç sahibi olmak kaldı (evlilik bir hedef değil benim için hayatın olağan akışına bıraktığım bir şey)
İğneleme yaptığım yeri bana kopyalayıp atar mısınız :D neresi orası merak ettim. Gayet destekleyici yorum yaptım çünkü. Yahu o erkekleri uyuz etmek için yazılmış bir detay 🤦🏼♀️ tabii ki onların da 'zirve'yi başlattıkları ve yaşadıkları bir dönem var.
Anlıyorum neyse önemi yok bana öyle gelmiş olabilir
Hayır, yanlış anlaşılmak istemem. Özellikle hemcinsim tarafından 🙄
Yanlış anlamadım genel olarak görüşleriyle saygı duyduğum birisiniz hatta şu an bile münakaşa yapsak da haklı olduğunuzu düşünüyorum, asıl ben yanlış anlaşılmak istemem sorunuzu tam anlamıyla idrak edemedim çünkü soru detayında erkeklerin bir yerden sonra fiziki olarak değişmediğini ama kadınların yaş aldıkça güzelleştiklerini kast ettiğinizi sandım
Diğer faktörleri ele alırsak zirvedeyim demek biraz şımarıklık olur yol kat ettiğim ama hala hedeflerim olduğu bir noktadayım
🤝 o zaman anlaştık
Biz her yaşta zirveyiz 🤪🩷.
Evet aşko
20 yaşındayım en çok ulaşmak istediğim boyut
Henüz o yaşa gelmedim ama 30 olduğunu hissediyorum.
30 dan sonra zaten yaşlanıyorsun
Daha yolun yarısı bile değil, bu yüzden söylediğinize katılamıyorum.
Yaa mental olarak
Evlenmemiş birinin o yaşlarda mentalinin çökeceğini düşünmüyorum. Ha işkolik falandır ya da patronları hıyardır o başka.
Zaten öyle genelde
Kesinlikle size katılıyorum
19 yaşına yeni girmiş biri olarak
25 olduğunu düşünüyorum okul bitmiş iş hayatına girmiş Bi dönem olur büyük ihtimal herhalde kimseden yardım almadan
Kocasını boşadıktan sonra
😅
Otuz yaş kesinlikle. ✨
Bence de. Tüm fikir zikir her şey oturuyor
😂
İlk bebişten sonra başlar efendim 🥲
Ne bebişi kız :D
Hamile falan değilim, besbekarım yanlış anlaşılma olmasın 😂
Yani bence ilk bebeği kaç yaşında kucağında aldıysa o günden sonra zirvesi başlar 😂
Benim gece aşk perilerim geldi yine sen beni bu saatlerde biliyorsun 🚬
Saçmalama bebiş yok :D kadın çöküşe geçiyor doğum yaptıkça sjdjs
Sana profildeki sözünle karşılık veriyorum hayatım.
Ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur , inci de mercan da. Yani ehline denk gelirsek çöküş değil yükselme devrine geçeriz 😂
😅 Aşk kötü pis gece olunca sen uzaklara git
Aşk gitsin benden , gece de gündüz de 🤦🏻♀️
Önce git git sonra gel gel yapıyon 😅
Kalbimle birlikte beynimi de halletti 😂
30 yasinsa baslar 40 yaşına kadar zirve olur 40 yasindan 50 yaşına kadar da hayat tecrübesi ile seni besler eger ki iyi bir kadina denk gelirsen hem ruhunu hem karnını hemde nefsini cok güzel doyurur
Her yaşta zirvede değil miyiz ya
:D aynen öyle
Mutlu kadınların her yaşı güzel
Konu güzellik değil 🤦🏼♀️
erkeklerin öyle bir dönemi yok derken?
Gıcık olunuz diye yahu djd
ok aşko.
18-25 sonrası, gerileme ve çöküş dönemi.
Bir kadının “zirvesi” sadece biyolojiyle ölçülmez. Öz güven, zeka, duruş, hayat tecrübesi vs bunlar 30’lardan sonra çok daha netleşiyor. Zirve derken kadının potansiyelinin zirvesinden bahsediyoruz 🤦🏼♀️ 18-25 arası hayatta ne tecrübe etmiş olabilir ki
Kadınlar "zirve" derken nelerden bahsedildiğini hepimiz biliyoruz, bilmiyormuş gibi yapmanın bir anlamı yok :D
Aksi taktirde kadının "zirvesinden" bahsetmez, potansiyelinden, kariyerinden, olgunluğundan falan bahsederdik. Etmiyoruz ama ;)
O yüzden kadının "zirvesi" en doğurgan ve seksüel açıdan en çok tercih edildiği dönemdir. Genç olduğu zamanlar yani. Erkekler için de durum çok farklı değil. 25 yaşından sonra seksüel verimlilikleri ve sperm kaliteleri azalmaya gerilemeye başlıyor. Kadınlarda bu durum ne yazık ki toplumsal olarak "daha fazla önemseniyor"
Karışık uzun mevzular.
“Zirve”yi sadece doğurganlık ve cinsel tercih üzerinden tanımlamak zaten bakış açısını ele veriyor. İnsan, özellikle kadın, biyolojik bir fonksiyondan ibaret değil.
Ayrıca 25’ten sonra hem kadın hem erkek için “seksüel verimlilik düşüyor” söylemi de bilimsel olarak bu kadar basit değil.
Benim sorduğum zirve; güç, farkındalık, özgüven ve hayat hakimiyetiyle ilgiliydi. Kimin neyi merkez aldığı da biraz kendi önceliğini gösteriyor.
Aynen, "zirve" derken hep bunları kastediyor kadınlar ve erkekler 👍
"Ayrıca 25’ten sonra hem kadın hem erkek için “seksüel verimlilik düşüyor” söylemi de bilimsel olarak bu kadar basit değil."
Evet bu kadar basit. Hissetiklerinizden ve özgüveninizden bağımsız taş gibi gerçeklik. İster kabullenirsiniz, ister çeşitli savunma mekanizmaları geliştirirsiniz orası kişinin kendisine kalmış. O kadar önemli bir şey de değil zaten, sonuçta kadınlar ve erkekler olarak cinsel cekiciliğimizden başka değerlerimiz de var değil mi :D
“Taş gibi gerçeklik” dediğiniz şey, insanı sadece üreme ve arzulanırlık üzerinden ölçen dar bir perspektif.
Eğer zirveyi yalnızca cinsel çekicilikle tanımlıyorsanız, bu sizin değer skalanızdır. Evrensel gerçek değil.
Benim için zirve; güç, akıl, özgüven ve hayatı yönetebilme kapasitesidir. Bunu biyolojiye indirgemek fazla basit kalıyor.
Soruyu 'cinsel yaşam' veya 'güzellik bakım' üzerinden de sorabilirdim ama sormadım. Demek ki, cinsel çekicilik veya güzellik değilmiş asıl konu.
"Zirveyi" dilediğiniz gibi tanımlayabilirsiniz, tanımlasaydınız o çerçevede konuşulurdu. Soru eğitim ya da genel kültürde de sorulabilirdi vs.. vs..
Sorun şu, "zirve" derken siz de ben de diğer herkes de "neyin kastedildiğini bal gibi biliyor ve anlıyor" siz samimi olarak "cinsel çekiciliği ve tercih edilebilirliği" kastetmemiş olabilirsiniz.
Belirtseydiniz keşke ve ucu açık kalmasaydı, entelektüel, kariyer ve deneyim odaklı bir yorumum olurdu o zaman belki :D
"Zirve" sorulmuş ve ucu açık bırakılmış, öyleyse cevap yukarıda beğenin ya da beğenmeyin ;)
“Zirve” kelimesinin otomatik olarak cinsellik anlamına geldiğini varsaymanız sizin yorumunuz. Evrensel bir kod değil.
Ucu açık bir soru farklı perspektiflere alan tanır; tek bir anlama indirgemek değil.
Ben belirtmediğim için değil, siz dar bir çerçeveden okuduğunuz için yorum o yönde oldu.
Beğenip beğenmemek değil mesele; hangi filtreden baktığımız.
İyi akşamlar.
Elbette. Sonuçta hepimizin farklı pencereleri ve farklı manzaraları var. Benim bununla ilgili bir sorunum yok, manzaram "gerçek" olduğu sürece penceremin darlığı ya da genişliği ikinci planda kalıyor artık.
Size de iyi akşamlar.
Bir de parçayla bitirelim hatta. "Zirvedeki" tüm kadınlar için;
https://m.youtube.com/watch?v=A-Ui2aF68Uc
19 20 lerinde başlar kadınlarda
Hangi yönden başlıyor o yaşta?
Güzellik enerji
Konu o değil de neyse ya, zirve deyince aklınıza ne geliyor anlamadım ki. Zirve; Öz güven, zeka, duruş, hayat tecrübesi… o yaşlarda zirve başlaması imkansız 🤦🏼♀️
Kadında 30, erkekte 40
Erkeklerin yok djfj
Her zaman zirve:D
Çok giydiriyon he erkeklere 😂
Cıbıldak kalmasınlar sjfj
Üşümüyoruz hiç gerek yoktu dkdkdkdkdkd
Üşümediğiniz için giydiriyoruz :D yoksa donun yani bize ne ahdjs
Çok ayıp çok 😂😂
😏😏
Yanlış anlaşılmamayın, ben de 1718 yaşlarda zirve dönemin olduğunu düşünüyorum.
Neyin zirvesi?
Zirve yaş başlangıcı kadın olduğunu hissetiği yaş balangıcı 17-18 diyorum en top zirveyi sorarsan 35 filan sen neyin zirvesini diyorsan bende onu diyorum işte
16-20 arasını yazanlar neyin kafasını yaşıyor Allah aşkına. Daha o yaşlarda deneyim yok, ekonomik bağımsızlık yok, kimlik tam oturmamış, sınır koyma refleksi yeni yeni gelişiyor..
Evet işte yeni başladığı için 17-18 bana göre başlangıçtır yani deneyimler refkleks ve kendini tanıma gibi durumlar ama senin net istediğin sorunun cevabı bana göre 35 zirvesidir bence
Bilmiyorum ama kırk yaşından sonra zır deli olanı çok gördüm 😅
Direksiyonu salladıkları kadar Hayatı sallamıyorlar
Herkesinki kendine ozeldir ama isini alip olgunlasmaya basladigi donem asagi yukari 25
Kadın her yaşta zirvededir. Önemli olan kendilerini bilmeli, yıldızlarını yansıtmalılar
17 ile 24 yaşları zirvededir. 25 sonrası patates olurlar. yaşlanma başlar çoğu kadında yüz vücut bozulur doğa kanunu
Kendi degereni anladığı zaman başlar
25 ten sonrası bence
30'dan sonra başlar, 50'ye kadar devam eder
Kim olduğumun bilgisine sahip misin acaba
Yoo
Yalann
Bilmiyorum nereden bileyim
Mesajları açman falan ondandı bence
Neydendi pardon?
Her kimsem sana yazmam için
Yoo sebebi başka onun.
Eminsen mi
Yes eminim.
Hı hı tamam o zamansa
Tamamsa tamam 🙄
Yoo değil
Yok tastamam
Gebertiririm
Kimi neyi niye
Seni, seni, öylesine. Keyfim ve kahyası öyle uygun gördüler
Niye ki?
Uyuzluk yapıyorsun diye
Tamam
Seninnn !!!
Kurban olun bana
20-30 yaş aralığı. 30 ve üstü yaş üstü kadın dibe gidiyordur. Erkeğinki ise parayı bulduğu zamandır.
Benim yaşımda😋 shshdhdhs
18 den menepoza girene kadar
Bence öyle bir zirve yok
18-30 güzellik olarak zirve
30 sonrası ölene kadar🙃
20de keşfetmeye 25te bence zirvesi olur
Bence 30 dan sonra
35'lerden sonra bence
Bence 30-35 en zirvesidir
30-50 arası sanki
Şahsi fikrim 30-45 arası
30 lar.. monica bellucci yaşları diyorum.
Senin mantıkla 65 filan olması lazım.
18 ile 30 yaş arası
18-30 sonra Fetret devri başlıyor
20-26 zirve dönem. ünlüler için 22-35 denebilir
Fotoğraftaki gibi giyindiği an
30 ve 40 yaş arasında
30 da başlar 40 da son bulur “geneli”
50-55 yaşından sonra başlıyordu sanki zirve fmdm
25’ten sonra başlıyor genelde
30 yaşları prime dönemi
33 hem erkek hem kadın
30 ile 45 arası
Yaş sadece bir sayıdır.
80 ve üzeri ideal bir zirve
35-45 zirvesidir kadının.
25 yaşından sonra sanırım.
30 35 yaş arası
30 ile 35 arası zirvedir