Ya da güzel bi evlilik ben sabah akşam evdeyim arkadaşlarım da garip insancıl değiller aşırı bunalıyorum nerede yanlış yapıyorum ya işe bile giremiyorum çalıştığım halde
3 ay
Cevap
1Cevap
Aşkım bende sen gibiyim hep evdeyim iş güç meslek yok hayatımda hep sıkko yerlerde calıstım kendimi berbat hissettim mesleğim olmayan her Gine kanet ettim benimde doğru düzgün işe yarayan arkadaşım yok 2 tane var sadece. Spora başladım kursa başlıcam inşallah mesleğim olacak güzel iş bulacak ayrıca evde de kaldım beni kullanmak dısında hicbir erkek istemedi beni sevgili bile olmıyoösr benle meslek yok kariyer yok evde kaldım. Anladım ki bu hayatta sadece sen kendini kuratarabişirsin bi yerden başla adım at konfor alanından cıkmak bile büyük
Yemin ederim anlattığın her şeyi okudum sanki beni anlattın benim kursa gitme imkanım da yok hem maddi hem de ilçede yaşıyorum gidiş geliş yapamam atanmam lazım 7 ay kaldı sınava konuları yarıladım bugünden itibaren daha fazla çalışacağım hırs yaptım yoksa başka bir çare kalmadı
En azından mesleğin var sayılır knk ben üni terkim benimde maddi durumum yok ailemin da yok gittim sosyal medyadan sohbet uygulamasından kazandım biriktirdim bi sekılde hayatımı kurtarmak zorundayım evde kaldım yaş 24 olacak bu yaşa kdr sevilmedim doğru dürüst ilişkim olmadı beni hep kullandı erkekler kullanıp kaullanıp attılar evliliği bırak sevgili bile olmak istemiyor kimse benle.
Aynı yaştayız sayılır ben de 23 aşktan yana da yüzüm gülmüyor 3 bölüm bitirdim tek umudum bu seneki KPSS bide ailem de iki gün gezsem üçüncü gün sorun edecek insanlar gerçekten bunaldım hayatıma hangi erkek girse üzüp bırakıyor arkadaşlarımda bi garip zaten ha var ha yoklar hal hatır sorma veya buluşalım deme huyları yok
Benim ailemde öyle az çok diş geçirdim artık daha rahat bırakırlar çok sukur yine de kötü bi erkekle evlenip o un himayesi altında olmaktan iyidir
Öyle kesinlikle inşallah her şey güzel olur
Ne güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini başkalarıyla kıyasladığında insanın içi daralıyor bunu çok iyi hissediyorum 💛 Ama herkesin yolu ve zamanı farklı. Sen sabah akşam evdeyim derken bile içinde çaba var çalıştığını söylüyorsun bu çok kıymetli 🌿 Belki çevren dar geliyor olabilir ya da özgüvenin yıpranmış olabilir. Başarı bazen dışarıdan parlak görünür ama arkasını kimse bilmez ✨ Küçük bir adım atmayı dene yeni bir kurs yeni bir çevre sana iyi gelebilir. Senin değerini mevki belirlemez unutma 🌸