Türkiye neden sınıfsal politikalar izliyor?

Neden bunu yapıyor? Ülkeye tamamen zararlı. Sırf sana çalışıyor diye bir kesim vatandaşlarını ayırmak zorunda değilsin. Tüm imtiyazlar derhal kaldırılmalıdır.

Türkiye neden sınıfsal politikalar izliyor?
Cevapla