Neden İstanbul statücu ve sınıf ayrımı yapan bir sehir?

İzmir'de yaşıyorum burada zenginde fakirde herkes Birdir hatta daha çok zenginler fakirlere yardım bile ederler özellikle sokak hayvanlarına karşı çok duyarlıyiz geçenlerde İstanbul'dan Facebook konuştuğum bir çocuk başta bakıyorum çok güzel konusyor sonra bir baktım beni fakirlikle varoş mahallede oturduğumu sanarak bakın sanarak diyorum birden beni asigilamaya başladı hayır yanlış bir şey de söylemedim ki aslında kendisi de öyle pek paralı bir tipe benzemiyordu neyse. Benim İstanbul akrabalarımda bunu söylerler tabi kendileri kimseyi aşağılamiyor ama neden sosyal statü ve sınıf ayrımı çok fazla yapıyorlar?

Neden İstanbul statücu ve sınıf ayrımı yapan bir sehir?
Cevapla