- Aile & Toplum konusunda 917 cevap paylaştı.
4 aySitenin kötü bir yer miş gibi algı yaratılması çok yanış. Burada insnalar kendi karakterlerini yaşarlar. Çok düzgün insnalar var. Nasılki iş hayatımozda erkek kadın çalılma arkadaşlarımız , komşularımız oluyorsa burasıda öyle. Ben de evliyim, ama burada takılıyorum. Bir soeun yaşamıyorum.
113 Yorumla
Soran4 ayYa yorumlara baksana sanki aldatmışım giib yorum yapıyolar
- 4 ay
Sen kendini bildikten sonra anca kpnulurlar. Ger. ekten dürüst ol
Soran4 ayYa valla öyle herkesin kendine göre doğrusu vardır
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
u 4 ayBurdaki yorumlarda cok komik ya sanki kendisi evli kadinlarla konuşmuyormus gibi millete laf ediyor dinime küfür eden Müslüman olsa bari insan biraz utanır ya burada cumle alem biliyordu sizi noldu ayrilinca kadin kötü oldu gelmis kac yaşına hâlâ ergen ergen haller bide uslubu bozuk agzi bozuk daha dün dibinden ayrilmiyordun o evli kadinin simdi ne değişti yazik sevdin arkasinda durmadin ayrildin hâlâ atıp tutuyor görüşlerde ahlak bekçiliğine devam
Evli olabilirsin eşinin haberi olsun sorun olmaz
33 Yorumla
Soran4 ayEşimin haberi yok kız
- 4 ay
Haberi olsa en azindan sana guveni gelir gizli yaparsan sonradan duyarsa icine suphe duser
Soran4 ayİyide sorsa söylerim fdffg
4 ayYani eşimin burada takılmasın istemem açıkçası.. Gerçi çok fazla instagram da da takılmasını istemem. İsten sonra dışarı da çıkmasın. Evde otursun. Beraber film izleyelim
43 Yorumla
Soran4 ayBenim kıskançlık seviyesi gkgk
- 4 ay
Jdjdjjd İyidir.😁
Soran4 ayValla öyle kffk
- Aile & Toplum konusunda 380 cevap paylaştı.
4 ayBir arkadaşım gayet güzel açıklamış bence site kötü bir yermiş gibi bir alfı var evet haklısınız ama site kötü bur yer değil amacına uygun kullan kişilerde var takip ettiğin ve sohbet ettiğin insanlara dikkat edersen sorun olmaz diye düşünüyorum ama şahsen ben buradan 6 7 kişinda kimseye güvenmiyorum bu konuda.
23 Yorumla
Soran4 ayO bile fazla
- 4 ay
Yok yok onların şehrinin içinde bir kaç hanede olsa bizimde şehrimiz var
Soran4 ayHee iyi bari
Yapay Zeka Cevapladı
Evli olman burada zaman geçirmeni otomatik olarak yanlış yapmaz 🌿 Önemli olan niyetin ve koyduğun sınırlar. Eğer burada sadece sohbet edip fikir alışverişi yapıyorsan ve özel bir gizlilik ya da duygusal yakınlaşma oluşturmuyorsan sorun olmaz 💬 Ama eşinden saklama ihtiyacı hissediyorsan orada durup düşün derim. Çünkü evlilikte güven en kıymetli alan 💛 Kendine şu soruyu sor, eşim görse rahat olur mu? Cevabın içini ferahlatıyorsa sınırın doğru yerde demektir 🌸
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
221Cevap
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kullanmayı ve sınırları bildikten sonra hiç bir sıkıntı yok bende evliyim kullanıyorum sorunsuz..
327 Yorumla
Soran4 ayYa valla çok linç yiyom sen de yiyion mu
Soran4 ayJdjfj valla iyi yapıyon bu sayede fenomen olmuşsun jgkg aynı taktiği ben de yapayım
Soran4 ayFkkfkf benimkide açık ki kgfkg kötü yaznaı engelliyom valla
Soran4 ayKız sen niye açıyon ki fjfj
Soran4 ayKız valla ben bakıyom düzgün yazmışsa cevap yazıyom fjfj
Soran4 ayYaa kız valla bazen düzgğn yazan erkeklere cevap veriyorum sorun olur mu ki
Soran4 aySanki nihat hatipoğluna soruyom fjfj
Soran4 ayKız zaten sana yazan çok oluyordur
Soran4 ayKız sen daha tecrübelisin ama fjfj
Soran4 ayKız niye kapatmıyon peki
Soran4 ayKız yok ya benimkide açık dhdff nolcak
Soran4 ayKapatmışsın fhdg
Soran4 ayFfdddd iyi yapmışsın bacım. Ama benimki açık kalsın ya dff
Soran4 ayDfffff ama bir sebebi yok. Kız kocan biliyor mu burada takıldığını
Soran4 ayValla mı ohaa ya. Nasıl aöyledin ben hayatta söylemem. Takip ettim bu arada
Aile & Toplum konusunda 864 cevap paylaştı. Sorun sitede değil aslını sorarsaniz. Burada çok fazla evli olup birileriyle flörtleşenler var. Eşiniz bildikten sonra sorun olacağını sanmam
31 Yorumla
Soran4 ayYa valla ben de çok gördüm
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
4 aySınırlarını bildiğin sürece Yanlış olan bir şey yok bence mesela burada Aşk soru sorduğunu bile zaman kocanı aldatıyor musun diye yazan arkadaşlar vardı yani kimseye kendine anlatamıyorsun kendini beğendiremiyorsun Her kafadan farklı bir bir saçma fikir çıkıyor mesaj kutusunu kapat kimseyle muhatap olma Kendi halinde takıl
18 Yorumla
Soran4 ayValla ya evliyiz diye sanki hiç bişey yapamıyacaz
- 4 ay
Evlilere ölüüüm der gibi oldu:))
Soran4 ayDhffff ama öyle ya zaten aldatmak isteyen her türlü aldatır o yüzden evlileri rahat bırakın arkadaşlar fjfj
- 4 ay
Bence de işte Kafa yapısı bu herkes anlamıyor
Soran4 ayYa valla sırf şu soeu için ne kadar linç yedim biliyon mu kız
- 4 ay
Gelen yorumların gördüm bayağı yorum yapan olmuş diyorum ya aşk sorusunda bile kocanı aldatıyorsun işte Güven sorusunda sana güvenmiyor mu diye yorum yapan arkadaşları vardı
Soran4 ayValla ya. Beni sinir edende bu. Ben o yüzden aşk konusunu hiç açmıyom jffjkf. Sen de ebliysen bence açma yoksa gördüğün gibi linç yiyoz biz evliler gnfj.
Soran4 ayYa ben zaten öyle çok cevap veren biri değilim mesajlara mesaj kutumda açık. Ama bazen cevap verdiğim oluyor yalan yok ama az yani
Bende evliyim, burada takilmak derken ne yaptigina bagli ben gercekten ihtiyacim olan sorulari soruyorum yardim alabilmek için, veya gercekten cok bunaldiysam yasadiigm sorunlari sorup fikir aliyorum onu haricinde erkeklerle ve kizlarlada dahil ozelden konuslmuyorum
01 Yorumla
Soran4 ayİyimiş
- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
4 ayBen kocamla takılıyorum.
Bazı konu etiketlerini engelledikten sonra ve kişilerle bire bir mesajlaşmadıktan sonra bir sorun görmüyorum.
Bekarken de bunlara dikkat ediyordum.
Sonuçta evlenince namus değişmiyor. Bekarken de evliyken de korunması gereken bir şey.
O diyenler demek ki namusunu koruyamıyor.
Fakat şunu hayırlatayım, evliyken günah olan şeyler bekarken de günah.
01 Yorumla
Soran4 ayÖyle valla çok gzüel açıklamışsın
Gizli Üye(18-24)4 aySen eşinin burada takılmasını ister miydin diye düşün ve cevabın evet olursa takılmaya devam et ama hayır olursa bence kullanma çünkü kullanma amacına ve düşünce tarzına göre değişebilecek bir cevap bu
Ayrıca eşin burada takıldığını bilirse sorun eder mi bunu da düşün
27 Yorumla
Soran4 ayYa ama ha burayı kullanmışsın ha instagram aynı şey değil mi
Cevap sahibi4 ayİnstagram burdan daha masum geliyor şahsen bana ama sen böyle düşünüyorsan tercih senin tabi ki
Soran4 ayYa bence kötü insana her yer aynı
Cevap sahibi4 ayOrası öyle tabi aldatmak isteyen her türlü aldatır eşini zaten ama eşin burada sorulan cinsellikle ilgili soruları görürse böyle bir yerde olmanı sorun edebilir bence sen hiçbir şey yazmıyor olsan bile
Soran4 ayValla sen de haklısın ee peki çözüm ne
Cevap sahibi4 ayÇözümü sen bulmalısın çünkü eşini sen tanıyorsun sonuçta görürse ne tepki vereceğini de sen daha iyi bilirsin
Soran4 ayYa bence çocuk değiliz burada gördüğüm şeylerden etkilenmem
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
4 ayMedeni durumun ne alakası var. Bazılarının yorumlarına bakmayın derim. Ayrıca burası soru cevap sitesi. Burada bazı kişiler meslekler ile bazıları evlilik ile bazıları cinsellik ile sorular soracaktır. Sadece bekarlar var kızlar olsaydı çoğu soru havada kalırdı değil mi 🤭
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 746 cevap paylaştı. Burası bir paylaşım platformu. Dileyen dilediği gibi yazar. Naşkalarına saygısızlık yapmadıktan sonra sorun yok. Üyelik kriterleri arasında evliliklr ilgili bir hüküm de yok. "Evlilerin buraya takılması doğru değil." diyenlerin çoğu art niyetli insanlar. Ben yıllardır buradayım. Kimseye bir saygısızlık yapmadım. Kendimce yardım etmeye, fikirlerimi söylemeye çalıştım. Eşim buraya üye olabilir. Hiç sorun değil. Yetişkin bir insan nerede nasıl davranması gerektiğini bilir.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bence buradaki sınırı kendine göre belirlemelisin. Evli olduğun için başka ilişkiler aramıyor olman lazım zaten. Sadece sohbet için buradaysan sorun yok gibi geliyor bana. Ama tabii ki evliliğinin sana getirdiği sorumlulukları da unutma. Bu durumun eşine karşı dürüstlükle hareket etmek wichtig.
00 YorumlaBurada takılmak yanlış değil evli ya da bekar olmak farketmiyor burası her ne kadar kötü bir yer olarak anılsada aslında gayet samimi, eğlenceli, bilgilendirici bir ortam var ve tek dikkat etmen gereken şeyler:
1. Kimseye güvenme
2. Abazalara karşı dikkatli ol
3. Herkese özel bilgilerini verme
Bu 3 maddeye uymaya dikkat edersen burada istediğin gibi takılabilirsin. İYİ GÜNLER.00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 442 cevap paylaştı.
4 ayYanlış değil, her ne kadar çok gereksiz muhabbetler dönse de gayet bilgilendirici, keyifli şeyler de oluyor, insan da sosyal bir varlık, dolayısıyla burada zaman geçirmen de çok doğal. Sınırını nerede koyacağını sanırım bilirsin, o yüzden rahat ol.
00 Yorumla
4 ayKendini bilen bir kadın olduğun için bir şey olmaz. Hatta eşine bile soramayacağın soruları gizli olduğun için rahat sorar ve rahat cevaplar alırsın. Sadece şuna dikkat et. Eşinden kaynaklı ilgi eksikliği varsa dikkatli olmanı öneririm. İlgi eksikliğinde ilgi gösteren bir kişiye karşı koymak çok zordur. 😊😊
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
4 ayBen evlilerin buralarda takılmasını doğru bulmuyorum ama bu sizin özel hayatınız dilediğiniz gibi yaşabilirsiniz kafanıza takılan soruları sorup cevapları alırsınız sohbet etmedikçe sıkıntı yok ya
216 Yorumla
Soran4 ayKız sohbet yok ya.
- 4 ay
Tamam o zaman sıkıntı yok
Soran4 aySizde evlisiniz heralde
- 4 ay
Değilim
Soran4 ayYaştan dolayı sordum
- 4 ay
Evliydim ayrıldım
Soran4 aySağlık olsun ya umarı ciddi bişey olammaıştır
- 4 ay
Çok teşekkür ederim yok olmadı
Soran4 ayKız valla nasıl cesaret ettin ya ben edemem
- 4 ay
Çocuk yok ayrılmayı göze aldım bitirdim
Soran4 ayBizdede yok da ben bitiremedim valla kız
Soran4 ayNeden ayrılmıştın sorması ayıp
- 4 ay
Anlaşamıyorduk maddiyat da sıkıntılıydı
Soran4 ayKız biz de aynı valla ama ben boşanamıyom
- 4 ay
Darısı başınıza
Soran4 ayAyy inşallah ama işler karışık kız
4 ayKardeşim, evlisin. Eşin başka, diğerleri başka, di mi? Sınırı nerede tutmalıyım demek ne demek? Aynı mahallede yaşadığın komşun gibi düşün. Kim bilmiyorsun, tanımıyorsun ama görmüşsündür. Burada amaç soru sorup cevaplamak değil mi?
11 Yorumla
Soran4 ayEvet yani mantıken öyle
4 ayİlgini çeken konular ve soruları cevaplamak, merak ettiğin konular hakkında sorular sormak yanlış değil tabii ki. Sadece her dakika tkp et, özele gel, burada anlatamam diyen tipleri önemseme yeter.
012 Yorumla
Soran4 ayBencede gmfk
Soran4 ayOnlar zaten kardeşim hepsi
- 4 ay
Ama onlar senin gibi düşünmüyor 😅
Soran4 ayburada zaten çok az düzgün erkek var
- 4 ay
Bak bu konuda çok haklısın
Soran4 ayAma sadece erkek değil kadınlarda çok az düzgün yani
- 4 ay
Çoğusu pembe nickli erkek. Gerçek ve kaliteli kadınlar direkt göze çarpıyor
Soran4 ayÖyle valla erkeklerde aynı şekil
- 4 ay
Seçici olmak durumunda kalıyorum
Soran4 ayBen de
- 4 ay
En doğrusu ve mantıklısı
Soran4 ayEee burada böyle
4 ayEşin burada varlığını biliyorsa sorun değil. Eşinden önce burası vardı lakin insanlarla özellikle de karşı cins ile sohbetin kişisel konularda değilse yine sorun değil.
11 Yorumla
Soran3 ayBilmiyor
Daha önce soruldu mu bilmiyorum lakin, şuradan bak olaya, eşinin burada takılmasını ister miydin? Kendine yapıldığında rahatsız olacaksan sende yapmamalısın.
14 Yorumla
Soran3 ayİyi de bişey yapmıyom ki
Soran3 ayÖyle valla
Gizli Üye(25-29)4 ayEvliyim , burası özel alanım
Sınırı ben koyarım, bazı arkadaşlarla sınırımız yok
Sınır mı koymak istiyorsun
67 Yorumla
Soran4 ayYani istiyorum soru o zaten fjfj
Cevap sahibi4 ayNiye sınır koymak istiyorsun?
Sohbetin sınırı olmaz benim görüşüm bu
Tâbi herkesle değil
Zaten evli olmayan kişilerle konuşmam herşeyi
Soran4 ayNiye ki evli olmayınca noluyor kız
Cevap sahibi4 ayBoş ver ulu orta yerde her şeyi konuşmanın anlamı yok
Soran4 ayGizliden çıkabilirsin
Cevap sahibi4 ayÇabuk
Soran4 ayAttım
4 ayİnsan kendi sınırını kendisi belirler. Başkalarına bırakırsan çok üzülürsün. Yanlışmı soruna empati yaparak kendinn cevap bul bence. Eşin buraya girse sende bunu fark etsen ya da yakalasan ne tepki verirdin?
00 YorumlaSite kötü değil soru cevap sitesi. Herkesin karakteri farklı tabi düzgün kişiler de var , bozuk kişiler de var. Bozuk olanlara dikkat et yeter Harun abi çok oluyor burada hem mavili hem pembeli olarak. Onlara dikkat et
00 Yorumla
4 ayBende evliyim burada takılıyorum 😅 DM ni kapalı tur bu kadar basit 😉
34 Yorumla
Soran4 ayDgdfgg valla mı iyi bari. En azından yalnız değilim. Dm açık ama kimseye cevap vermiyom
- 4 ay
Aman kapat kapat oradaki ilk yazan pis kelimeleri bile görme
Soran4 ayKız ben gizli yazıyom hiç kimse yazmıyor zaten
- 4 ay
Ahahha ay gizliden çıkk bazen gerçekten ihtiyacı olanlar akıl almak istiyor 🥰
4 ayAldatmadıktan sonra bir şey olmuyor ki soru soruyorsun cevap veriyorsun ilerisi yoksa sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum
11 Yorumla
Soran4 ayBencede
Sınırını sen bilicen
https://voca.ro/1l4ELHMK2pMp11 Yorumla- 4 ay
Kardeşimiz evrenin sırrını çözmüş😅🤷♀️
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
4 ayBiriyle sevgili olmadığın sürece bir yanlışı yok teyzoşşş
22 Yorumla
Soran4 ayTeyzoş mu
4 ayTek sen değilsin ki böyle olan bence yanlış bir şey yok
210 Yorumla
Soran4 ayYa yorumlara baksana herkes yargılamıl burdkailerde bir değişik ya. Bir yaştan sonra insan illaki evleniyor
Soran4 aySiz evli misiniz
- 4 ay
Aynen öyle öyledir işte insan oğlu işine gelebilene bakıyor devirde böyle sankii evli olup fake fake burada ya da başka bir yerlerde takılan sankii yookk dimii
Soran4 ayValla kız bu devirde sanalda takılmayan evli var mı bu sitede takılmasa instagram da tkaılıyor dimi
- 4 ay
Evtt canım aynen öyle doğru bizde öylesine takilmaca işte ciddi bir şey yokk sen peki
Soran4 ayYok kız evliyiz ya biz ciddi bişey olmaz fjfjf. Sen evli miydin gı
- 4 ay
boş ver aynen bnde öyle onlar nasl yapyosa sende öyle yap kimseye de güvenme boş ver değmez
Soran4 ayKız valla yani bu kadar linç yiyeceğimi bilsem sormazdım fkfk
- 4 ay
boş ver öyle diyenleri sen herkesede birsey demeye gerek yok oku geç takıl kafana göre 😄
Soran4 ayKız yazıcan mı fjfj
Şöyle düşün senin yaptığın yorumları ya da paylaşımları eşin yapsa, sana gelen yorum veya mesajlar kocana gelse bu seni rahatsız etmese bu normal bir şey diyorsan endişe etmene gerek yok
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı.
4 ayMuhtemelen flörtöz bir kızsın eğlenmeyi seviyorsun o yüzden burada takılıyorsun
Yanlış doğru demeyelim de.. Hoş karşılamaz bunu kimse
Kaç yaşındasın00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
4 aySanal ortam ve güzel bir site. Sınıra gerek yok istediğini yap, istediğini yaz, sor ama eşine de çaktırma bir şey var sanır yanlış anlayabilir.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
4 ayEşin burada ya da benzeri sitelerde takılsın ister misin?
Onun cevabına göre kendi durumunu değerlendir 👍
012 Yorumla
Soran3 ayAma ben bişey yapmıyom ki
- 3 ay
Eşin burada ya da benzeri sitelerde takılsın ister misin?
Ona göre sen karar ver işte.
Soran3 aySanmam
- 3 ay
İyi işte. Kendi kendine cevaplamış oldun sorunu 👍
Soran3 ayAman bişey olmaz bence
- 3 ay
Tamam o zaman o da takılabilir böyle sitelerde de geç niye bu kadar kararsız kaldın :D
Soran3 ayBilemiyom
- 3 ay
"Bilemiyorum" Allan cahili :p
"Bilemiyoh" 😂😂
Soran3 ayVgdfgg ayıp ama
- 3 ay
Tamam tamam sustum ☺️👍
Soran3 ayHgdgg takılcam
- 3 ay
Senin bi konuşasın var sanki..
4 ayBu sitede cinsellik kategorisinde dolaşmazsan güzel site aslında. bazı kardeşim kafa göz girmek istiyorum burdan boydan girmek istiyorum ama yapamıyoruz maalesef. Çok fazla abaza oe var.
00 YorumlaÇocuğunuzun geleceğini de düşünerek yanlış bir şey yapmadığınız sürece burada dertleşmekte bir psikoloji rahatlatma yöntemi yani sınırınız olduğu sürece güzel bir site
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Nasıl takıldığına bağlı , Kendi halinde isen sorun yok. Soru sorup cevap paylaşırsın Bazıları gibi kocayı işe yollayıp daldan dala atlayacaksan., eli şeyinde gezenlerdensen hiç takılma kocana yazık olmasın
01 Yorumla
Soran3 ayYok be ne alak
- Aile & Toplum konusunda 423 cevap paylaştı.
4 aySoru cevap platformu burası bu amaçla kullanmanin nesi yanls prno sitesi veya tanışma sitesi değil
113 Yorumla
Soran4 ayChffddf tövbe tövbe
- 4 ay
Bazıları ocamaçla kullanıyor burayı ondan öyle dedim
Soran4 ayYa ama öyle gerçekten o amaçla kullanan kişi çok sorunda o
- 4 ay
Yorumda da anliosun kimlern oldgnu
Soran4 ayYa valla ben zaten kimseyle sohbet etmem istisnalar dışında. Ama mesaj kutum açık yazan oluyor bazen hiç cevap vermiyom
- 4 ay
Bnde absürt mesj atanlari direk engelliyorm normal yazanları siliyorm
Soran4 ayYaa çok az cevap veriyom ben. Ya muhtemelen bekarda olsam senin gibi yapardım
- 4 ay
Bnde evliym canım .
Soran4 ayPardon ggffggd iyi bari en azından yalnız değilim gfvbb
- 4 ay
😄😄😄
Soran4 ayO zaman bu durumu normal kabul ediyom fjfk
- 4 ay
Dedigm gbi soru cevap platformu burası bu amacla kullandgn sürece sorun yk
Soran4 ayGhdff ama kız bazen cevsp verdiğim oluyorda öyle çok sık yapmıyom. Yolsa normalde cevap yazıyom arada soruda
4 ayValla bacım bence hoş değil. Mekruh diyelim geçelim 😂
11 Yorumla
Soran4 ayFggdffd kız mekruhda demeyelim
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sınır sana bağlı nereye kadar istersen konuş senin bileceğin bir şey ☺
10 Yorumla
4 ayErkeklerle sohbet ederken sekstinge geçmezsen sorun yok
Duvarlarını sağlam kur
01 Yorumla
Soran4 ayYa normalde çok etmiyom
Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı. Herhangi bir karşı cinsle konuşuyorsan yanlış; çünkü başkasına en ufak bir meyil, eşini aldatmak demektir.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 605 cevap paylaştı.
4 aySınır karşıdakyle anlaşmamana bsğlı nekadsr n istemene bağlı bende evliyim sonuçta herkesin kedni sorun seçimlerş var
00 Yorumla
4 aySadakat diyorsan buradan kimseyle uzun soluklu sohbet etmemek, esinin de burada hesabjnin oldugunu bilmesi gerek
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayBurada olmak yanlış değil ama konuştuğun şeyler ve amacına göre yanlış olabilir bunun çizgisini sen belirlersin erkeklerle özel muhabbet sohbet etmezsen farklı amaçlar için burada takılmazsan yanlış olmaz
00 Yorumla
4 ayBence yanlış değil burası gayet evlilerinde takılabileceği biryer bilgileniyorsun hemde her konuda güzel şeyler bulabilirsin burada kendine
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
4 aySakıncalı, her an birinden etkilenmen ve başkasına meyl etmen mümkün
01 Yorumla
Soran4 ayİyide normaldede o mümkün
4 ayYorum yağmuru yaşanmış Maşallah
Herkeste uzaman yorumcu, yazar çizer zaten07 Yorumla
Soran3 ayValla ya fnfn
- 3 ay
Sen soruna cevap buldun mu?
Önemli olan o
ya da kaç kayda değer cevap bulabildin bunlar bir veri sonuçta.
Mesela sınırı nedir ne aşarı buldun mu?
Soran3 ayBulamadım valla
- 3 ay
Bu kadar kalabalığa rağmen üzücü bir durum dolayısıyla kolay gelsin.
Soran3 ayÇok sağolun düşünmeniz yeter
- 3 ay
Benim bir şey yaptığım yok
Sadece sınırı güzel çizdiğine kanaat getirsen de sınırı esnetmeye doğru yönelme misal her eşinle problem yaşadığında soluğu burada alırsın
İnsan oğlu kendisinine çok güvenir asla yapmam dediği şeyin altı ay sonra esamesi bile okunmayabilir.
Soran3 ayÖyle orası tabi büyük konuşmamak gerek
Aile & Toplum konusunda 435 cevap paylaştı. bu tamamen sana kalmış bir şey ama bana kalırsa doğru değil burada illaki bir şeyler hisseder yaşarsın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 918 cevap paylaştı.
4 ayKişilik karakter ve ne istediğine bağlı. Doğru yanlış kavramı kişinin hayata bakışı ve yaşam tarzına goredir
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 466 cevap paylaştı. konuşalım diyen erkeğe bas engeli geç
niyeti kesinlikle normal konuşmak değil.
01 Yorumla
Soran4 ayAblaşılıyor zaten
4 ayBurada takılmak, konuşmak sana en çok ne hissettiriyor şu an? Heyecan mı, özgür hissetmek mi, yoksa başka bir şey mi dolduruyor içini?
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı. Birine aşık olup cinselliğini kocanla değilde burada biriyle yaşamadığın sürece sorun yok
01 Yorumla
Soran4 ayYok yok
- Aile & Toplum konusunda 427 cevap paylaştı.
4 ayNasıl bir sınır koymanız gerekiyor? Sınır dediğiniz an demek ki flörte açıksınız.
07 Yorumla
Soran4 ayHayır ya
- 4 ay
Bu düşünce ile aldatırsan şaşırmam.
Soran4 ayNe alaka
- 4 ay
Zaman her şeyin cevabı. Göreceğiz.
Soran4 ayGöreceğiz beyfendi
- 4 ay
Şimdiden başlamışsın
Soran4 ayNasıl yani
burada sınır yok nereye kadar gitmek istersen o senin bileceğin iş istediğin her şey her türlü insan var burada
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 374 cevap paylaştı.
4 ayBen de evliyim herkesin sınırını kendisi çiziyor
05 Yorumla
Soran4 ayEvet
Soran4 ayBilmem
Soran4 ayNasıl.
Soran4 ayNeyse boş ver
- 4 ay
bekliyorum?
Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Sınırı, mesajlaşmaya başladığında aşmış olursun. Hiç öyle ben sınırımı, ne yaptığımı bilirim nağmelerine başlama
00 Yorumlaİnstada face'de olunca nasıl oluyor aynı şeyin lacivertlisi
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
4 ayyanlış bir şey yok
kendini bilen istediği gibi takılır10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 537 cevap paylaştı.
4 ayMesajı kapat cevaplarını da yoruma kapat sonra serbestsin
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayBence yanlış değil kimsenin ahlak bekçisi değilim ama eşini seviyorsan bazı şeylere dikkat etmelisin ama her şey için kararın sen ne istersen onu yapabilirsin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 401 cevap paylaştı.
4 aySınır erkeklerle konuşmamaktır, başka da bir sınırı yoktur.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 886 cevap paylaştı.
4 ayaynı durumdayım. sanaldan öteye geçmiyorum. böyle bir iraden yoksa uzak durmanda fayda var.
00 Yorumla
4 ayYanlış değil eşini aldatmış sayılmıyorsun sedece vakit geçiriyorsun
00 YorumlaBuraya atılan her adım sinir dışı sen vatanına dön
00 Yorumla- Devamını Gör (208)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer