Evli olan bütün arkadaşlarım yapıyor, bekârlar zaten kendi evlerinde yapıyorlar. Koskoca doktorlar bunu sorumluluk bilip yaparken sizin havanız kime abiler😂
3 ay
Evli olan bütün arkadaşlarım yapıyor, bekârlar zaten kendi evlerinde yapıyorlar. Koskoca doktorlar bunu sorumluluk bilip yaparken sizin havanız kime abiler😂
Çok büyük bir cahillik hemde peygamber bile eşine yardımcı olurmuş o zaman peygamberde ben peygamberim deseydi bazıları hayata at gözlüğü ile bakmazsa ztn gelişecek ülke.
Bu sözlerin arkasında biraz öfke ve isyan hissediyorum 🌿 Ev işi cinsiyetle değil sorumlulukla ilgilidir. Ben evde eşimle görev paylaşırım. O da yoğun çalışır ben de çalışırım. Hayat ortaksa emek de ortak olur 💛 Erkek ev işi yapmaz demek eski bir kalıba tutunmaktır. Bunu söyleyen herkes cahil demem ama bu düşünce artık gelişime kapalı bir yerden geliyor. İlişkide denge ve saygı varsa kimse “yardım” etmez sorumluluk alır 🏡✨
Cevap
5Cevap
Cahiller çünkü bunun ne kadını ne de erkeği var. Çalışmanın kadını erkeği olmadığı gibi
Noldu kırıldın mı
Onlardan iyi bilecek haliniz yok
Burada kırılan sensin hayıydoy yani gece gece kim kuyruğuna bastı da geldin kim sana Erkekler hem çalışıp para yedirecek herşeyini karşılayacak sen yan gelip yatacan ben sana prensesler giib bakacam hem de üerine ev temizliği yapacam kim dedi bunu sana geçti borunun pazarı sür eşeğini Niğdeye diye bilir misin kimse sana hem banamatik olacak hem de kalkıp ev süpürecek temizleyecek seni besleyeceğine alır hizmetçi evi de temizlenir yemeği de yapılır gergün bir karı bulur gecleri s. ikerr zatenn yani ortalığa böyle çıkman olmuyor bir tek sen yoksun bir tek sen de meme vajina yok daha yeni bir kız memeler cinsel organ değildir diye kendini yırtıyordu sen kendini böyle mi yırtıyon biz yan gel yatıcı yiyici varlıklarız erkekler her türlü bize bakacaz kafası mı yaşamaya çalışıyonnn bir tek sen değilsin senden çok var burada zaten bir tane beyinliniz yok kii
Evde utu dahil her seyi yapıyorum istemeden de olsa mecbur bazı zamanlar
Ütüye ben de bayıla bayıla yapmıyorum😂
Ama ben hic bisey yapasım gelmiyor. Eşim hasta olunca ya da yorgun olunca oyle
doktorla kıyaslamamak lazım sence aynı kafa mı
Erkek ev işi yapmaz.
Açıklamayı bir daha oku
Tamam okudum erkek ev işi yapmaz.
Bu arada gıcık ol diye şaka yaptım. İlişkide çiftler birbirlerine zorluk değil kolaylık sağlaması lazım. Yani ev işini erkeklerin de yapması gerek sonuçta o evde erkekte oturuyor eşine tüm sorumluluğu yıkmak vicdansızlık olur.
Zevkle hemde?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?