Ailemden nefret ediyorum insanlıklarından şüpheliyim kurtulmak bu kadar zor mu?

Aile insanı mahvediyor öyle bir şey ki ruhum sıkılıyor onlar öyle kötüler ki dilim tutuluyor ne diyeceğimi bilemiyorum bir tek çocukla bu kadar uğraşılır mı ben anlamıyorum anlayan var mı bu nasıl bir şey ya ben dünyanın en kötü insanı bile olmuş olsam bir insana bu kadar eziyet edilir mi ki çok safım ben elimdekini bile herkese yedirir içiririm ailem benden ne istiyor bilmiyorum anlamıyorum iğreniyorum onlar adına utanıyorum bana yaptıkları eziyetlere hakkım helal değil en kötü acıları çeksinler
Ailemden nefret ediyorum insanlıklarından şüpheliyim kurtulmak bu kadar zor mu?
Cevapla