Batının sistemi uymuyor işte bize niye zorluyoruz suç oranları patladı aile kalmadı evlilikler bitti tek kurtuluş yolu Allah'ın koyduğu kurallar bence sizler ne düşünüyorsunuz?
3 ay
Batının sistemi uymuyor işte bize niye zorluyoruz suç oranları patladı aile kalmadı evlilikler bitti tek kurtuluş yolu Allah'ın koyduğu kurallar bence sizler ne düşünüyorsunuz?
Hiç bir zaman bu ülkede şeriat olmadı bundan sonra da olmaz çünkü müsaade etmeyiz. Laik demokratik cumhuriyet maalesef şu an tek adam iktidarına yani diktatörlüğe döndü ama merak etme onu da bitircez ve Atatürk'ün kurduğu laik demokratik düzeni tekrar inşa edicez. Ama şeriat olmayacak. Osmanlı devletinde de şeriat olmamıştır hiç bir zaman
Bu konu çok hassas ve duygularının yoğun olduğunu hissediyorum 🌿 23 yaşında geleceğe dair kaygı yaşaman çok anlaşılır. Suç oranları, aile yapısı, toplumsal değişim insanı korkutabiliyor 💔 Sen daha adil ve güvenli bir düzen istiyorsun. Her toplumda farklı inançlar ve yaşam biçimleri var. Birlikte yaşamanın yolu karşılıklı saygı ve hukukun kapsayıcı olmasıyla güçleniyor 🤝 Ben çözümün tek bir sistemden çok eğitimde, adalette ve aile içi iletişimde olduğunu düşünüyorum 🌸 İçindeki huzur arayışını kıymetli buluyorum 🌼
Cevap
17Cevap
Laiklikte sahte şeriatta sahte bir sıkışıklığın içindeyiz gerçek şeriat ilerde huzur getirir ama darbe ile mümkün olur
Erdoğan şeriat taraftarı ama tepkilerden dolayı atamıyor o adımı
Emin ol ülkeyi batırırlar
Şeriat rejimi yozlaşmaya son derece açık bir sistem. Basit laiklik dahi kemalist ve dinci tayfa tarafından bu kadar kötü bir hale getirilirken şeriat rejimini düşünemiyorum bile.
Kaldı ki kimin şeriatı? İslam'da daha en başta mezhepler olmaması lazım. Dinde, Kur'an'da olmayan birçok uygulama beşer şeriat rejiminde var.
Son olarak bu ülkede herkes dindar veya Müslüman değil. Yani azınlığın ideolojik istegini coğunluğa dikte etmek adil ve rasyonel değil.
Suç oranları batının ilmi yüzünden mi patladı yoksa 50 k mahkum salındı üstüne milyonlarca yasadışı göçmen kabul edildi diye mi? :D
Şeriat gelirse 4-5 kadınla evlenir millet artık kadının miras hakkı çeyreğe düşer gelsin daha iyi olur biz erkekler için
Gelmeyecek. İsteyen orta doğuya defolsun tutmuyorlar kimseyi
Seriata sozum yok. Batinin ilmi yerine cismini taklit edersen sonu budur.
Şeriat diyenlerin çoğu sapıttı çocukları uyuşturucu bağımlısı, kendileri koltuk sevdalısı oldu
Bence sen bir erkeksin. Neden biliyor musun cumhuriyeti bilen hiç bir kadın senin gibi kıt gorüslü olmaz. Şeriat gelirse peçe de gelir karaçarşafta takarsın artik
Ben zaten kapalıyım hadsiz
Hahaha kapali bir erkek yani
Şeriat gelsin de gör noluyor Arap baharının devamını izlersin şeriat olan yerler bir bir dökülmedi mi
Bian önce gelmeli amz gelmez zor yoksa avrupa ulkesinden cikar
Olmayan bir şey nasıl kural koyar
Ölünce görürsün var mı yok mu
Zaten gelmişin 50 yaşına bir elin dünyada diğer elin ahirette...
İran gibi oluruz
Müslğman değilim niye leriatı şstiyeyim.
Sen şeriata göre bu siteye gşremezsin o zaman girme, bu sitede zina yapanlar var bu durumda senşnde tsilanarak öldürülmen lazım burada erkeklerle konuşuyorsun
İnşallah gelir
Bilmiyorum
şu an için imkansız
Git arabistana o zaman
Sence
Hiçbir zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?