Sizce kadınlar çalışmasa ve ev işi yapsa daha iyi olmaz mı?

Ev geçindirmek için çalışan kadın hiç görmedim. Hepsi kendi hesabına çalışıp makyaj malzemeleri alıp iPhone alıp kendi hesaplarına eğlencelerine çalışıyorlar. Erkekler için durum aynı değil. Aynı zamanda kadınlar işyerlerinde çok sorun çıkarıyorlar dedikodu yapıyorlar başkasının arkasından konuşuyorlar drama yaratıyorlar entrika oluşturuyorlar. Olan erkeklere oluyor. Gerçekten kadınlar çalışmasa bence çok daha iyi olacak.

Sizce kadınlar çalışmasa ve ev işi yapsa daha iyi olmaz mı?
Cevapla