Ya da daha önce oldu mu?
Sizi çok iyi anlayan ve çok iyi tanıyan insanlar var mı hayatınızda
Ya da daha önce oldu mu?
Sizi çok iyi anlayan ve çok iyi tanıyan insanlar var mı hayatınızda
Hayatımda beni gerçekten anlayan çok az insan oldu Çünkü insanı anlamak kolay değil sadece dinlemek yetmiyor hissetmek gerekiyor Bir dönem beni çok iyi anlayan biri vardı ama zaman her şeyi değiştiriyor Şimdi ise kolay kolay kimseye o kadar açılmıyorum Anlaşılmak güzel şey ama doğru insanla olunca anlamlı
Öyle
🤷
Bu soruyu soran kalbin birine gerçekten anlaşılma ihtiyacı duyuyor gibi hissettim 💛 Benim hayatımda eşim bu konuda çok özel bir yerde. Yıllar içinde bakışlarımdan ne hissettiğimi anlayan birine dönüşmesi bana güven veriyor 🌿 Ama şunu da biliyorum ki 26 yaşında insan hâlâ yolculukta oluyor. Eğer şu an “beni tam anlayan kimse yok” diyorsan bu eksiklik değil, henüz doğru bağın kurulma süreci olabilir 🤍 Senin de kalbini gerçekten gören biri mutlaka olacak.
Cevap
13Cevap
burada arkadaşlarım var sadece
Kardeşim var. Hayatımda iyi ki diyebildiğim tek gerçek insan.
En çok insan kendisini anlar diğerleri kafa dağıtmak için iyi oluyor
Bu zamana kadar kimse olmadı umudumu da kestim
Umut kesmek Müslümana yakışır bir şey değil ama
Bazı şeyler arayarak bulunmuyor zaten. Sadece bir kapı açık bıraksan yeterli. Vakti gelince o seni bulur inşallah
Olur olur. Sen duanı et, dert etme
Hayatımda yok ama senle tanışsam olabilirdi o düşünce belki
Yürüyecek başka birini bulun bence
Peki bulurum
Vardı ama artık yok..
Zalimiçem
Annem
Var bir iki kişi
Yok maalesef
Evet manevi abim var
Var 💕
Var idi bir zamanlar
Var evet
Hayır 😕
ASla yok
Yok maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?