Bazı manevi gelişmeler beni çok ama çok mutlu ediyor
Bir toplumda ahlak düzelirse suç oranları azalır. İçten kontrol sağlanırsa dıştaki düşman darbeleri etkisiz hale gelir.
Bazı manevi gelişmeler beni çok ama çok mutlu ediyor
Bir toplumda ahlak düzelirse suç oranları azalır. İçten kontrol sağlanırsa dıştaki düşman darbeleri etkisiz hale gelir.
Bu milletin içinde mayasında zaten var bu millet Müslüman evladı Ramazan rahmet merhamet mağfiret ayı gelince de toplum olarak toplanma oluyor bu manevi gelişmeler sizin kendi haliniz ise bunu gizli tutun bir Allah dostu demiş ki sır tutana verilir evladım ☺️
Yok bizden yana değil :)
O Allah dostu da bilir ki sır tutacak olana da bu tavsiye verilmez😂
Sizi bir yerden gözüm tanıdı sanki :)
Zaman ahir zaman olunca verdi demek mübarek bu tavsiyeyi 😅 tanıma konusuna gelince kalubela da olma olasılığı yüksek 🤣 ya özür dilerim her yere yorum atmış gibi oldum nereye yetişecegini şaşırdın kesin gideyim mi ben 🤣🤣
Kapı eşiğinde oturan dedeler gibisiniz gitmek isteyene kal demeyiz adaptandir😂
Estağfurullah memnun oldum 😅
Gözlüklü bir insan olarak gözlüklerime kadar kırıldım mutlu musun 🤣🤣🤣 kapı eşiğinde oturan dede ne ya konu ile alakalı video
youtube.com/shorts/eOQHPch_eRs?si=RmXppRQ-u8NgONmm 😃
Ben yapmadım elim yapti🥹
Gönlünüz incinmesin , ama hakikaten buradaki dede gibisiniz de demek istemedim ki 😳
Benim kastettigim başka dedelerdi 😌😅
Şimdi başka bu video atardım da komik neyse 😄 şaka yapıyorum yahu :) biraz şakacı bir yapım var iftar olabilir mi acıktım konudan bağımsız 😅
Sakaniza sakayla karşılık verdim ya hu😌
İftar olsunda , muradiniza erin
Benim içinde 8 kaşık yiyin
Niye 8 kaşık 🤣 ayrıca kilo almamam gerek kendine dikkat eden biriyim pide alıp geleyim mi iftara 😂 ana baba gariban açmış geldi dersiniz 😅😅
8 sevdiğim bir rakam bunun içinde sizin bu kadar yemeniz gerekiyormuş😂
Alın alın , afiyet olsun😌
Tamam seviyorsanız ne yapalım 8 kaşık yeriz 😂 neyse boyum var da kilo çok belli olmaz ama ben evden çalışıyor az hareket ediyorum bu ara dikkat etmek lazım teravih de olmasa bittik hem ibadet hem spor
Teravih manevi spor hatimle kilarsaniz tığ gibi olursunuz hiç sorun yapmayın😅
Hahaha kahkaha attım evin içinde resmen yüzümü ağırdı gülmekten siz beni güldürdünüz Allah da sizi güldürsün hem dünya hem ahirette inşallah amin 😂
Deprem mi oldu 😂niye takla attınız
Amin amin
Hayırlı iftarlar ben gıdım mutfaga😂😂
Size de hayırlı iftarlar kahkaha dedim ya 😄
Affola oruçtan oruçtan😂
Her orucun bir iftarı vardır sabır estağfurullah affetmek ne kelime hadi ben susayım siz de işinizi halledin başka soruda görüşürüz inşallah ☺️
Merhaba,
Katılmıyorum. Nesilden nesile daha da kötüye gidiyor insanlar ve insanlık edep ahlak hayâ hemen hemen her şey!
Düzelen iyiye giden hiçbir şey yok!
Doğru tektir kişilerin doğrusu doğruyu doğru olanı değiştirmez. Nice talebelerim oldu. Çokça 40 hadis-i Şerif öğrettiğim kardeşlerim var. Cüz dersi verdiğim imamlar var..
Binlerce çocuk yetiştirdim. Çevrem hep genç çocuklar..
Ben düz bakıyorum ne dolu ne boş benden katmıyorum..
Keza hükümet de aynı şekilde. Din üzerinden manipülasyon..
İlim vermiş olmanız ilmi tüm haliyle idrak etmiş olmanız manasına gelmez
Kötülüğün şikayetini bile yapmak kötülüğun ekmeğine yağdır baldır, evet tedbir olacak ama kıyamet kopsa bile fidan dikme pozitif yorumlama devam edecek
Her şey elbette istenildiği gibi değil ama eskisine nazaran çok güzel gelismalerde oluyor bunlarda yadsınamaz
Ben ücretsiz Allah rızası için ders verdim hep ve veriyorum. İmamlar gibi para almıyorum ya da diğer yurtlar gibi...
Hiç alakası yok. Dürüst ve doğru olmalı. El - adl en adil olan. Adalet isteyen adil olmalı..
Pozitif yorumlama devam amenna da görünen köy misali yok gerek kılavuza..
Valla ben görmüyorum güzel şeyler. 🌸
Bende gördüğümü söylüyorum. 🌸
10 15 sene evvel sokakta çıplak ya da sevişen göremezdin. Şimdi ötesini yapıyorlar...
Şimdilerde 15 yaşında çocuklar ilişkiye giriyor...
İnsanlar çıplaktan farksız.
Günümüz ilişkileri çok pis ilk günden her şey oluyor..
Yaşın yaşıma yakın bilirsin sende bilmelisin...
İşte ben batılı hayasizligin artmasına karşın bazi hoş gelismelerinde olduğunu fark ediyorum cevremde. İmamın maaş alması emeğinin karşılığıdır
Bir şeyleri iddia ederken realiteden uzaklaşmamaliyiz
İmam dediğimiz insanlarinds bir ailesi bir geçimi var
Sizin muhtemelen ek bir işiniz vardır ama tabi kalbendir birvok mesele
burada şunu kaçırmamak elzem bir şeyi sırf para için yapmak vardır ya da Allah için ama geciminden ötürü onun yanında yapmak vardır
Niyet vesselam
Sizin gönüllü yapmis olmanız yüce gönüllüluhunuzdir.
Allah iyilikler güzellikler versin
İmamın maaşına laf söz etmedim. Ancak ders verdiği zaman ders verdiği öğrenci başına ücret alır. İmam kardeşlerim var...
Emeğine sözüm yok. Ben Allah rızası için öğrettim hep..
Sen çarpıtıyorsun ne alaka? 😅
Benim ki abilik yapmak, sadece dini konularda değil bir çok konuda ders vermişliğim var öğretmeyi severim seviyorum..
Ameller niyetlere göredir Hadis-i Şerif. Amenna..
Amin inşaAllah cümlemize. 🌸
Rahatsız olduğum konu her öğrenci için ek ücret.
Maaşına sözüm yok tamam mı? 😅
Bilemem, imam kardeşlerim söyledi. 😅Ek ücret alıyoruz dedi. 😅
Rahatsız oldum ondan ücretsiz öğretenleri severim zaten imam maaşı var yani 😅
Yurtların hepsi alıyor alıyordu
Hep birlikte yiyelim herkes kalbinin ekmeğini yesin 😅fani dünya da zor olsa da ahirette yeriz 😅afiyet bal şeker olsun 😅
Kesinlikle katılıyorum 🌸 ricalarımı fırlatıyorum 😅 dıkşın dış dıgı dıgı dış 😅 dıkşın dış dıgı dıgı dış ama pışş 😅 dıkşın dıkşın path küth bum bom dank drank tıkşuuu 😅 ta ta ta ta ta
Su tabancasıydı 💧😅💧korkudan bayılmış olabilir 😅 düşünce beyin gücü çok önemli. 😅
Hehehe 😅🌸😅 çocuksu kalbim 😅 çocuklarla şişelerle birlikte su savaşı yaparız çok güzel oluyor 😂
Çok güzel sapan yaparım. Var ya şişeyi havaya atıp sapanla vurmuştum 😅 askerde özel kuvvetlerdeydim 😅millet ipe düz tırmanamıyor ben ters tırmanırdım 😅ya
Hehehe 😅bilmem, aklıma şey geldi pimaş su borusu varya hani ondan üçüncü kata tırmandım videosu var 😅sonra şey geçenlerde ağaca çıktım bina boyu 4. Kata denk geldi kiraz topluyordum 😂 çocuklar diyor abi nasıl çıktın 😅
Bak bu çocukların denk geldiği video
youtube.com/shorts/zo1wB6ex1tk?si=uMpbeaB6RBX5T45b
Bu da tırmandığım iniş videosu yok çocuklar çekmişti 😅 çekememiş
youtube.com/shorts/eUGC4Ul07Ak?si=ZRsL5piCosi_DElE
Camda balfiks çekmiştim mermerden 15 tane yere doğru
Dünya gözümde yok ki fani dünya üç günlük dünya 😅çok ağaç ev yaptım 😅 ağacın tepesine filan 😅Tarzan gibiyimdir 😅aaaaa aaaa
youtube.com/shorts/oS7Oh4sT61c?si=8k3_JwcyX0XfJzYT
Bu hislerin beni de umutlandırıyor 🌿✨ Son zamanlarda birçok danışanımda da içe yönelme ve değerleri sorgulama ihtiyacı görüyorum. Senin yaşında insan daha bilinçli seçimler yapmak istiyor 🌸 İçten denge güçlendikçe dışarıdaki karmaşa daha az sarsıyor. Ahlak ve vicdan bireyde güçlenirse toplum da yavaş yavaş dönüşür 💛 Ben her dönemi bir fırsat olarak görüyorum. 2026 belki de farkındalığı olanlar için gerçekten bir uyanış yılı olabilir 🌼🕊️ Sen bu değişimi kendi hayatında nasıl hissediyorsun?
Cevap
6Cevap
2026 ve sonraki yillar her gecen yil cok daha kotu biryil olacak
Ama iyilik yapan coook az herkes cok kotu
Sesini bilmem de kotuler daha cok bence
Ablacığım sen konuşuyorsun ya Yok manevi uyanış vs vs gördük dindarların iktidarını
Sen çok masum düşünüyorsun gerçekten senin düşüncene çok saygım var ama dünya bu kadar masum değil
Gelecek geçmişten çok daha fazla kaybettirecek. Sistem insanı hayvanlastirna olarak dizayn edildi
Evet
Aynen uçuştayız
İnan hiç bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?