Grupta soruya çözüm bulup yazdım ama teşekkür bile etmedi, sizce bu saygısızlık mı?

Ayıp ettiğini düşünüyorum sizce

Grupta soruya çözüm bulup yazdım ama teşekkür bile etmedi, sizce bu saygısızlık mı?
Cevapla