Cenazem varken sevgilim aramadı, sadece mesaj attı normal mi sizce?

Sabaha karşı halam vefat etti. Erkek arkadaşıma söyledim çok kötüyüm yanımda olmasını beklerdim sadece mesaj atmış aramadı etmedi zaten şu an mantıklı düşünemiyorum desteğe ihtiyacım var

Cenazem varken sevgilim aramadı, sadece mesaj attı normal mi sizce?
Cevapla