Ailemin asla umrunda degilim yani Kötü yola düşsem bile yine umurlarinda olmam Sizin aileniz de böyle mi?

Ailemin asla umrunda değilim yani Kötü yola düşsem bile yine umurlarında olmam çok tuhaflar Bende evden gidiyorum otellerde kalıyordum sürekli para gidiyor diye ev tuttum şimdi Hala umurlarında değilim
Psikolojim bozuldu Ve alkol içiyorum sürekli ağlıyorum Bir insanın ailesi hiç mi düşünmez üstelik kız çocuğuyum Sizin aileniz de böyle mi Şu an da da içerken yazıyorum Ailem sülalem hepsinden nefret ediyorum akrabalardan kaçıyorum insan düşünür bu kız ne yer ne içer psikolojisi nasıl neden alkol içiyor ne derdi var onlarlayken kurulu bir düzenim bile yoktu bende dayanamadım ev tuttum ayrı
Ailemin asla umrunda degilim yani Kötü yola düşsem bile yine umurlarinda olmam Sizin aileniz de böyle mi?
Cevapla