Ben oruç tutmuyorum ama Ramazan denince aklıma akşam saatlerindeki o sakinlik geliyor. Sofra telaşı, mutfaktan gelen kokular, bir araya gelme hali. Bir de sabır kelimesi. İnsanların biraz daha yumuşamaya çalıştığı bir dönem gibi geliyor. Atmosferi farklı oluyor.
Ramazan denince benim aklıma önce sokakların o sakin ama umutlu hali geliyor 🌙✨ İftara doğru hazırlanan sofralar, mutfaktan gelen yemek kokusu, ailece bir araya gelmenin huzuru, çocukken izlediğim Hacivat Karagöz gölgeleri 🎭
Bir de içe dönüş geliyor aklıma… Kalbi toparlama dönemi gibi görüyorum Ramazan’ı 💫 Teravih sonrası serin gece, camiden çıkan kalabalık, kandil simidi, mahyalar… Fotoğraftaki atmosferi de tam hissettirdi bana 🕌💛
Tabiki oruç tutmak geliyor. 1 ay boyunca nefsimizi körlüyoruz. Açlık bir şey değil de susuzluk sıkıntı oluyor gerçekten. Çok yememeye dikkat etmek lazım akşamları rahatsız ediyor çünkü.
Mesele oruç tutmamaniz değil mesele oruç tutanların gözü önünde yemek içmek yiyecek içecek sen oruçlu olmayanlarin olduğu yani evde ye iç ne haddinize oruçlularin gözü önünde yemek yiyip içiyor sunuz