Ramazan ayınız hayırlara vesile olsun inşallah 🤲 bütün dualarınız kabul olsun var olan bütün sıkıntılarınıza Rabbim aydınlık versin 🫶


Teşekkürker güzel duaların için çok incesin bilmukabele ☺
EİC için ayrıca teşekkürler ☺🙏🏼🌹
Sağol sana da hayırlı iftarlar ☺🙏🏼
Kimseyle yazismiyordum , bu senede durum aynı 😆
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️🌺
🥰🌸
Bu Ramazan’da geçen seneki o özel kişi yok hayatım 😊 O dönem sahura kadar süren uzun sohbetler oldu ama yollarımız çok nazikçe ayrıldı. Şu an daha çok ailemle ve kendimle vakit geçiriyorum 🧿
Duaların için gönülden “amin” diyorum 🤲 Umarım bu Ramazan sana da kalbini ferahlatan, içine iyi gelen insanlar ve haberler getirir 💫💕
Cevap
29Cevap
özel birisi olmadı benim için.
Bil mukbele efenim. Huzurlu, afiyetli bir Ramazan olsun.
Yaklaşık on yıldır.🙂
Bence Ebu Cehilde cahil bizler de cahiliz Ebu cehilin babası alimdi ancak kendisi kibirden dolayı inkar etti biz insanlar da kibirliyiz kibir şeytandan daha ne olsun
Ben Sahura kadar oturamıyorum ki. Sahurdan sonra hazirlanip işe gidiyorum. Sohbet iki arada artık. 😅
Yok bayağıdır hiç konuşmadık sevgili falan değildik zaten öyle sadece iyi ki arkadaş gibi normal bir şekilde konuşuyorduk
Kimseyle konuşmuyorum genelde, iş hayatım olduğu için bazen meşgul oluyorum. Sanada hayırlı ramazanlar dilerim. ✨
Geçen yıl sahura kadar uyurdum daima ya da iş güçle meşguldüm.
Elbette Kızlar Soruyor'a sahura dek cevap yazmak apayrı bir keyif🤣
Geçen yıl sahura kadar konuştuğum özel birisi olmadı. Bu yılda olmaz.
Soru ekindeki detaya aminnn.. Teşekkür edip kaçıyorum...
Geçen yıl sahura kadar yazıştığım özel kişi yoktu. Bu yıl da yok
Hayır geçen senede yoktu bu senede yok 4999 sene boyunca da yok
Geçen yıl sahura kadar kimseciklerle konuşmadım bu sene de uyurum
Hayırlı ramazanlar hayatımda hiç sahura kadar konuştuğum kimse olmadı bu ramazanda da konuşacak kimse yok zaten sahura kadar uykusuz da duramam
İşsiz, ipsiz sapsız boş biri olmadığım için kimseyle sahura kadar konuşamam.
Hiç öyle bir kimse yok dizi oyun falan vardı arada bir uyuyorum bu yılda öyle devam eder.
Sahura kadar o özel kişiyle konuşma olursa oruç sıkıntıya düşer
geçen yıl da tektim bu yıl da tekim çok üzücü
Hayirli ramazanlar, öyle biri yok
Bugün yazistik ama ciks yanlis sularda gezmeyecekti
Her sene yeni bir boyalı manitamla yazışiyorum kankiştooo 😂😂 ramanazan bereketiyle geliyor jsjsjs
Ben iş hayatında yüzünden gecen ramazan hiç kimse yoktu
Geçen yıl sahura kadar kız arkadaşımla konuşurdum hâlâ arkadaşız yine sahura kadar konuşuyoruz
O da bir şey mi nişanlanıyorum sjsjshsh ayrıca Ağustos'ta düğünümüz var.
Maalesef öyle biri olamadı olmayacak da
Öyle sacmalıklar yaşamadım hiç
Geçen sene de sahura kadar konuştuğum yoktu
Biriyle konuşmak için onu kullanmam ki
Aynı standart benim için
hiçkimseyle sahura kadar konuşmdım
O özel kişi olmadı hiç 😃
Geçen yılda öyle özel birisi yoktu bu yılda yok.
Merhaba
Öyle biri yoktu valla hahah
Hayatımda hiç sahura kadar konuştuğum kimse olmadı
Hayır çoktan tarihe karıştı
Hayır geçen senede kaldı.
Oyun oynarken merhaba dediklerim değişti o kadar.
Konuştuğumuz var gidenlere var
öyle biri hiç olmadı
Geçmiş, geçmişte kaldı
Sahura kadar tv izliyoruz.
Öyle biri yok.
Hiç olmadı
Her sene değişiyor
5 senedir kimse yok😂
Evett
Hayır
Öyle biri yoktu
Geçen de yoktu ki
Hayır
Tövbe etmişim 🤣
Ceza evindeydim
Öyle biri yoktu
Yok 😅
Evet çok sukur
Hayır
hayır tabi ki de😞
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?