Hastalık sürecinde evde misafir ağırlama baskısı beni çok yoruyor, ne yapmalıyım?

Kaynanam ve kayınpederimle altlı üstlü oturuyoruz bal kaymak gibi insanlar annem merdivenlerden düştü 2 hafta önce kırıkları var ben bakıyorum yemek temizlik geleni gideni ağırlama banyo yaptırma bunları severek yapıyorum çünkü biliyorum ben aynı durumda olsam kaynanam da bana bakardı neyse köy yerinde yaşadığımız için haliyle gelen giden çok oluyor beni ev işi değilde gelen gidenle ilgilenmek çok yoruyor 2 haftadır evden dışarı çıkamadım eşim dün izinliydi biraz dolaştırdı beni bi cafeye oturduk kahve içtik o bile iyi geldi bugün içinde arkadaşlarımıza oturmaya gidelim dedik bana da iyi gelirdi diye görümcem aradı annemi 10 kişi akşam misafir geleceklermiş anneme geçmiş olsuna.. görümcemle eşi görümcemin görümcesinin eşi iş arkadaşı iş arkadaşının kaynanası vs anneme geçmiş olsun geleceklermiş dıdısının dıdısı yani.. bunu duyunca çok üzüldüm çünkü gerçekten artık halim kalmamaya başladı bende insanım ve dinlenmeye ihtiyacım var

Hastalık sürecinde evde misafir ağırlama baskısı beni çok yoruyor, ne yapmalıyım?
Cevapla