Abimin evli arkadaşına aşık oldum, aramızda bir şey yaşamak ne kadar yanlış?

Selamlar çok zor durumdayım yalvarırım bir şey söyleyin kafam allak bullak. 2 sene önce aileler arası bir kavgada abimi kaybettim ailemi toparlamak bana düştü acımı bile yaşayamamışken. İyice içime döndüğüm sıralarda abimin de kaybından dolayı dost aileden arkadaşı bizim tarafa geldi adını çok duymuştum baba tarafımdaki kadınlardan baya boylu poslu güçlü yakışıklı bir adammış ama hiç görememiştim ben küçüktüm zaten anlatıldığı zamanlarda. Baş sağlığı için bizim eve geldiğinde ilk kez gördüm ama inanır mısınız anlatılanların da üstü bir seviyede görür görmez yüzüm yandı resmen bana da çok dikkatli bakıyordu çok utandım mutfağa kaçtım. Tam mutfaktan çıkıp balkona geçecekken beni durdurdu hakkımda anlatılanları duyduğunu (ne anlatıldı bilmiyorum cok dedikoducu bir sülale gerçekten) söyledi. Şok oldum orada biraz konuştuk ama nasıl süzülüyorum var ya adamın da hoşuna gitti.

Sonraki günler hep benimle ve ailemle takıldı. Es kaza ne öğrenirsem beğenirsiniz 36 yaşındaymış hiç göstermiyor ben de 23 yaşındayım belki bunu aşabiliriz ama bizi öyle görünce halamın söylediğine inanamadım adam evliymiş fakat karısıyla menfaat ya da iş için mi evlenmişler ne pek araları yokmuş. Ama o kadar hayal kırıklığına uğradım ki günlerdir benimle ilgilenen adam meğer evliymiş bunu öğrendikten sonra bile kendimi ondan alamadim. Aile buluşmalarında kimse görmeden yalnız kalıp sohbet ediyoruz. Biliyorum yanlış ama zaten karısıyla hiçbir ilişkisi yokmuş. Abimden sonra sonunda gerçekten güvenebileceğim sırtımı yaslayabileceğim bir adam bulduğum için çok seviniyorum. Beni nasıl koruyup kolluyor bir görseniz tüm ilgisi benim üstümde. Bir de şu karısıyla boşansa. Kadının sanırım engeli var emin değilim ortalıkta hiç görmedim.

Abimin evli arkadaşına aşık oldum, aramızda bir şey yaşamak ne kadar yanlış?
Cevapla