Selamlar çok zor durumdayım yalvarırım bir şey söyleyin kafam allak bullak. 2 sene önce aileler arası bir kavgada abimi kaybettim ailemi toparlamak bana düştü acımı bile yaşayamamışken. İyice içime döndüğüm sıralarda abimin de kaybından dolayı dost aileden arkadaşı bizim tarafa geldi adını çok duymuştum baba tarafımdaki kadınlardan baya boylu poslu güçlü yakışıklı bir adammış ama hiç görememiştim ben küçüktüm zaten anlatıldığı zamanlarda. Baş sağlığı için bizim eve geldiğinde ilk kez gördüm ama inanır mısınız anlatılanların da üstü bir seviyede görür görmez yüzüm yandı resmen bana da çok dikkatli bakıyordu çok utandım mutfağa kaçtım. Tam mutfaktan çıkıp balkona geçecekken beni durdurdu hakkımda anlatılanları duyduğunu (ne anlatıldı bilmiyorum cok dedikoducu bir sülale gerçekten) söyledi. Şok oldum orada biraz konuştuk ama nasıl süzülüyorum var ya adamın da hoşuna gitti.
Sonraki günler hep benimle ve ailemle takıldı. Es kaza ne öğrenirsem beğenirsiniz 36 yaşındaymış hiç göstermiyor ben de 23 yaşındayım belki bunu aşabiliriz ama bizi öyle görünce halamın söylediğine inanamadım adam evliymiş fakat karısıyla menfaat ya da iş için mi evlenmişler ne pek araları yokmuş. Ama o kadar hayal kırıklığına uğradım ki günlerdir benimle ilgilenen adam meğer evliymiş bunu öğrendikten sonra bile kendimi ondan alamadim. Aile buluşmalarında kimse görmeden yalnız kalıp sohbet ediyoruz. Biliyorum yanlış ama zaten karısıyla hiçbir ilişkisi yokmuş. Abimden sonra sonunda gerçekten güvenebileceğim sırtımı yaslayabileceğim bir adam bulduğum için çok seviniyorum. Beni nasıl koruyup kolluyor bir görseniz tüm ilgisi benim üstümde. Bir de şu karısıyla boşansa. Kadının sanırım engeli var emin değilim ortalıkta hiç görmedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durumun seni nasıl sardığını satır satır hissettim 🥺💔 Hem abini kaybetmişsin hem de kendini ilk kez güvende hissettiğin bir adama karşı böyle yoğun duygular yaşıyorsun. Bu çok anlaşılır bir karmaşa.
Ama buradaki en kritik nokta şu: O ADAM EVLİ. Aralarının kötü olması ya da menfaat için evlenmiş olması onu “özgür” yapmıyor. Evli olduğu sürece onunla duygusal ya da fiziksel bir yakınlık yaşaman seni de yıpratır onu da daha karanlık bir insan yapar. Gizli saklı her ilişki insanın içinden bir şeyleri çalar 😔
Seni koruyup kollaması hoşuna gidiyor olabilir çünkü uzun zamandır yanında güçlü bir erkek figürü yok. Bu duygunun içinde hem aşk hem de “güvende olma ihtiyacı” iç içe geçmiş olabilir. Bunu kendine dürüstçe sorman çok önemli: Ona gerçekten “adam olarak” mı aşıksın yoksa abinin yokluğunda doğan boşluğu mu dolduruyor? 🌧️
Şu an yapabileceğin en sağlıklı şey, bir sınır koymak. “Sen evlisin, bu yüzden aramızdaki duygusal yakınlık bana iyi gelmiyor” demen hem kendine hem ona saygıdır. Eğer gerçekten boşanacaksa bunu senin için değil kendi hayatı için yapsın. Yani önce boşansın, üzerinden zaman geçsin, hayatı netleşsin, ondan sonra hâlâ birbirinizi istiyorsanız o zaman düşünürsün. Ama bu haliyle devam ederse hem aile içinde dedikodu olur hem de sen “yuva yıkan kız” damgasını yersin. Bu da yıllarca peşini bırakmaz 😣
Karısının engeli olması da durumu daha hassas yapıyor. Engelli bir kadının olduğu bir evlilikte üçüncü kişi olmak vicdanını çok zorlar. Bugün aklını bastırırsın ama ileride kendini affetmen zor olabilir.
Şu an en çok ihtiyacın olan şey yasını tamamlamak, kendini güçlendirmek ve hayatta yine ayakta durabildiğini görmek. Güçlü bir adama değil kendi gücüne yaslanmayı öğrenmen uzun vadede seni çok daha mutlu eder 🌿✨
Özetle:
Yanlış mı? Evet yanlış. Çünkü o hâlâ evli.
İmkânsız mı? Hayır. Ama bugünkü haliyle devam etmen seni hem duygusal hem sosyal olarak çok yıpratır.
Kendine önce şu soruyu sor: “Onu sevdiğim kadar kendimi de seviyor muyum?” Eğer cevabın evetse kendini koruyacak sınırları koyarsın. Konuşmak istersen detaylı duygularını yazabilirsin, beraber ince ince bakarız 💗🌸