Kimsenin beni anlamayacağını düşünüyorum? Napıcam ben?

Kendini o kadar çaresiz hissediyorum ki... İnsanlar anlamıyor benim ne istediğimi, nasıl biriyle evlenmek istediğimi. Ben yanında huzur bulmak istediğim birini istiyorum. Hem beğenmek hem beğenilmek istiyorum. Sevip sevilmek istiyorum. Birbirimize denk olalım istiyorum. Hayata bakışımız uysun, her adımı Allah korkusuyla atsın istiyorum. Allah için sevip sevilmek istiyorum. Bana hep sadık ve dürüst olsun istiyorum. Ne olursa olsun hiçbir zaman yalan söylemesin istiyorum. Çevresi düzgün, ahlaklı insanlardan olsun istiyorum. Her durumda, her koşulda beni hiç bırakmayacağından emin olmak istiyorum. Vefalı olsun istiyorum. Yeri gelince eğlenelim, yeri gelince uzun uzun dertleşelim istiyorum. Duygularımı anlasın ve beni konuşmasıyla rahatlatsın istiyorum. Ama insanlar çok şey beklediğimi söylüyor. Ben öylesine bir evlilik istemiyorum. Gerçekten sevgi, saygı, anlayış, huzur olan bir evlilik istiyorum. Bazen de ya öyle birini bulamazsam diye korkuyorum. Allah'a dua ediyorum...

Kimsenin beni anlamayacağını düşünüyorum? Napıcam ben?
Cevapla