Konuştuğum hiçbir bir erkek beni umursamadı neden olabilir?

Hani bakıyorum kız arkadaşlarıma karşı erkek taraf onlarla konuşmak için can atıyor uğraşıyor, benim konuştuklarım da dış kapının dış mandalıymisim gibi fazlalikmisim gibi davranıyor ve hevessiz konuşuyor, beni tanımaya bile uğraşmıyolar benle konuşurken hep bir kasintilar anlamadım yani ilk adımı atan genelde kendileri oluyor nerde yanlış yapıyorum
Güncellemeler
4 ay
Bugün bir çocuk tanışmak için yazdı cevap verdim saatler sonra bakıp kısa kısa cevaplar verdi yine cevap verdim mesajıma bakmadi sinir bozucu
Güncellemeler
4 ay
Galiba güzel olmadığım için öncelik olmuyoruz 🥲
Konuştuğum hiçbir bir erkek beni umursamadı neden olabilir?
Cevapla