Anınızı olsun ister miydiniz?

Keşke bu abim olsaydı😭😭Bir tane erkek kardeşim var ama abim yok keşke ağabeyim olsa abim olsun isterdim yani ne bileyim işte beni korurdu ne bileyim sahi falan çıkardı beni koruyan düşünen Dünyada tek bir insan yok belki de o yüzden böyle düşünüyorum bilmiyorum siz olsun ister miydiniz olmayanlar?
Güncellemeler
4 ay
...
Güncellemeler
4 ay
Erkek kardeşim benden 5 yaş küçük aramız biraz az olsaydı iyi olurdu ben 18 yaşındayım o 13
Anınızı olsun ister miydiniz?
Cevapla