Eşim annemin yaninda olmam lazim diyo?

Ben ve ailem adanada esimin ailesi iskenderunda yaşıyor. Biz eşimle adanada oturuyoruz esimin 1 kardeşi var oda annesiyle yasiyordu kendisi vefat etti şimdi esim duyar kasıyor ben oraya tasinacam diye annemi yalniz birskamam diyor ben istemiyorum kesinlikle bu durumu nasil anlatabilirim ben bu evliliği bu hayati birileri icin yaşamıyorum ben sadece eslik edebilirm bu yolda haksiz miyim?
Eşim annemin yaninda olmam lazim diyo?
Cevapla