Arkadaşlarım sürekli saçmalama diyor, evlilik ve kapanma kararlarımda ben mi abartıyorum?

Yani yüzüm parmağımı sıkar kenara koyarım. Niye çıkardın? Eşimle sorunlarım var. Boşanmak istiyorum. Diyorum. Saçmalama ne boşanması. Kapalıyim zorla kapandım açılmak istiyorum. Adını mı batiracaksin? Bunu diyen hem yakın hem iş arkadaşım. Hem de bekar. Kendi hayatıyla ilgili de hiçbir şey bilmiyorum. Ben mi sorunluyim ya herkes nasıl bu kadar ketum olabiliyor?

Arkadaşlarım sürekli saçmalama diyor, evlilik ve kapanma kararlarımda ben mi abartıyorum?
Cevapla