Aile evinde yük gibi hissetmek, hiçbir yere ait hissedememek normal mi?

Bazen hiçbir yere ait hissedemiyorum. Evli değilim aile evine arkadaşım gelecekti kalmaya annemin içten içe istemediğini biliyorum mesela, evde hiçbir şeye karışmam sorarlar ama siz nasıl isterseniz öyle yapın derim mesela bazen mesela sık sık banyo yaptığım için doğalgazın yüksek geldiğinide düşündüm elektriğin de öyle babam söylemez ama ne bileyim üstüme alınırım. Yük gibi hissediyorum bazen öyle işte...

Aile evinde yük gibi hissetmek, hiçbir yere ait hissedememek normal mi?
Cevapla