30 yaşına gelip hala aile evinde yaşayanlar ne kadar şanslı 19 yaşındayım ailem kendine bi hayat kur git dedi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)6 ayAile evinde yük gibi hissetmek genelde gerçekten yük olduğun için değil, uzun süre kendi alanını, söz hakkını ve bireysel sınırlarını askıya aldığın için olur ve bu duygu çoğu zaman kişinin kendi içinde büyür. Önce şunu netleştirmen gerekir: Bir evde kalıyor olmak otomatik olarak yük olmak değildir, aile dediğimiz yapı zaten zor zamanlar için vardır ama insan yetişkin olduğunda bu destek ilişkisi duygusal olarak karmaşıklaşır. Bu hissin geçmesi için ilk adım zihnindeki “fazlalık” anlatısını fark etmektir; sürekli kendini sessiz olmaya, az yer kaplamaya, istememeye, rahatsız etmemeye zorladığında aslında kendi varlığını küçültürsün ve bu da yük hissini besler. İkinci önemli nokta somut katkıdır ama bu sadece para anlamına gelmez; ev içindeki sorumlulukları üstlenmek, düzenli yardım etmek, bir konuda inisiyatif almak kişinin kendini evin parçası gibi hissetmesini sağlar çünkü “buradayım ama işe yaramıyorum” düşüncesi zayıflar. Aynı zamanda kendi hayatına dair bir yön duygusu oluşturmak çok önemlidir; bir hedef, bir plan, küçük de olsa ilerleyen bir süreç olduğunda bu evde kalma hâli geçici bir durak gibi hissedilir, bataklık gibi değil. Duygusal tarafına gelince, bu his çoğu zaman konuşulmadığı için büyür; uygun bir zamanda aileden biriyle “bazen kendimi fazlalık gibi hissediyorum” demek suçlama değildir, aksine görünür olmaktır ve çoğu zaman karşı taraf senin sandığından çok daha farklı düşündüğünü gösterir. Kendini sürekli borçlu gibi hissetmekten de vazgeçmen gerekir çünkü minnet duygusu destek ilişkisinde sağlıklıdır ama suçluluğa dönüştüğünde insanı içten içe ezer. Günlük hayatta kendin için küçük alanlar yaratmak, yalnız kalabileceğin zamanlar, dışarıda geçirdiğin saatler, kendi düzenin bu hissi azaltır çünkü kişi tamamen eve sıkıştığında kimliği de sıkışır. Şunu da bilmek önemli: yük gibi hissetmek çoğu zaman ailenin sana yük hissettirmesinden değil, senin kendi değerini sadece bağımsızlık üzerinden ölçmenden kaynaklanır ve bu ölçüt esneyebilir. Bu dönem geçici olabilir ama senin değerin geçici değildir; kendini silmeden, katkı vererek, konuşarak ve kendi yolunu yavaş yavaş kurarak bu his zamanla azalır ve yerini “şu an buradayım ve bu da hayatımın bir parçası” duygusu alır.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
6 ayAynı durumların bir benzerini yaşadım abim evlendikten sonra eve yeni bir kişi girince herkes üzerime gelmeye başladı evin küçüğüyüm diye öz ailem di bı de bu insanlar 25 yaşındayım şu an da 1 6 ay oldu evleneli huzur ve mutluluğu yeni yeni yaşıyorum severek evlendim uzak bir şehire gelin geldim
Evlendim evleneli laf duymamak aramıyor lafları ile ugrasmamak için keyfime gelirse arıyorum hallerini sormak için hiç içimden gelmiyor
Vicdanım da gayet rahat
İçimden gelmiyorsa içimin de bir bildiği var derler de çocukken sizi kendilerinden yavaş yavaş doğururlar ezerler laf saydirirlar sonra gelin geldikten sonra da geline diyemedikleri lafları bana dediler
Nişanimdan sözümden düğünüme kadar kavgaları da lafları da bitmedi onu biz almayız karşı taraf alsın şunu biz almayız diye ezdiler beni zaten küçük yerde yaşıyorduk babam laf söz olur calisamazsin dedi ehliyetimi bile alamadım bu şahıslar yüzünden evin içinde yıllarım geçti düğünümde bile el gibiydiler
Süzülüp gittiler anca Allah'tan tek duam iyi sağlıklı olsunlar benden en uzakta olsunlar
Psikologlara para ödedim ben kendi ailemin psikolojimi alt üst etmesinden dolayı
Şimdi eşimin de desteğiyle güveniyle anlayışı ile işe başladım işe girmek calismak nasıl bir duygu yeni yeni öğreniyorum
Rabbim ondan binlerce kez razı olsun21 Yorumla
Soran5 ayumarım bundan sonraki hayatin cooook güzel olurr 🤍
6 ayAilemin yanından 14 yaşımda eğitim için ayrılmıştım. 17 yaşımda ayrı eve çıktım. 18 yaşımdan sonra hem üni okudum hem çalıştım. Aşırı zorlandım. Ayrı ev dediğim de öyle bildiğiniz gibi kötü değil. Kira ucuz diye tutmuştum. Evden akrep de çıktı yılanda fareyi zaten saymıyorum bile. Haftada minimum 2 kere ağlıyordum. Hep aile evinde yaşamak istedim. 24 yaşındayım şimdi. Hâlâ ayrı evdeyim ama hayat standartlarım arttı. Üniversitem biteli oldu biraz. Aile evinde yaşamak isterdim ama düşünüyorum da aile evinde olsaydım belki de hiçbir zaman bu kadar risk almaya cesaret edemeyecektir.
10 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 460 cevap paylaştı. 19 yaşında çocuğa bunu söyleyen aileye yapılacak tek şey var, gidip hayatını kuracak ve o hayatın kıyısına köşesine bile dahil etmeyeceksin bu soysuzları.
yaşının bir önemi yok senin tek sorumluluğun kendine bakacak imkana sahip olmak ama istediğin yerde yaşamak senin hakkın ailen sana git diyemez sana sadece kendine bakacak gücün olsun diyebilirler o da seni düşündükleri için olur onlara yük olsun diye değil, benim ailem bana böyle bi muamele yapsa bırak bunu direkt yüzüme söylemeyi hepsine öyle bir horozlanırdım ki onların 1tin g0tüne sokup çıkartmazdım.
bunun adı hadsizliktir hele daha 19 yaşında bi çocuğa.
25 Yorumla
Soran5 ayzaten ailevi sebeplerden dolayi ders konusunda cok hirslandim derslerim iyi meslegimi alip gidicem tesekkür ederim ☺️
Soran5 aykolay degil ki
Soran5 ayen geç 2 seneye inşallah
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu yaşamak gerçekten seni zora sokmuş olmalı... 19 yaş, hala hayata dair pek çok şey öğrenmeye ihtiyaç duyulan bir dönem. Ailenin böyle bir şey söylemesi seni hayal kırıklığına uğratmış olabilir. 😞 Ancak unutma ki, bazen aileler isteseler de kendi duygularını doğru ifade edemezler ve bu şekilde sanki seni reddediyorlarmış gibi hissettirebilirler. Belki bu konuyu sakin bir şekilde oturup konuşmak iyi bir fikir olabilir.
“Kendi hayatını kur” demelerindeki amacı netleştirmeye çalış. Seni daha bağımsız görmek istediklerinden mi, yoksa başka bir nedenleri mi var? 🌸 Kendine güven ve karşına çıkan bu durumun seni daha güçlü biri yapacağını unutma. Seni destekleyen bir topluluk bulmak ya da bir plan yapmak da kafa rahatlatıcı olabilir. 💛10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
61
Cevap
66Cevap
5 ayİşte iğrenç bi ailem sülalem üstelik kaderim oldu ama ne yapabilriim coğrafya kaderdir ve bi insna alnının yazısı neyse o dur ailem bi de bana hiçbir imkan rahatlık sunamdığı halde ki ben de merhametimden dolayı hani hem maddiyatları düşük hem de işte ailevi akrabayla sorunlaıırımız olduğu için merhametimden ses çıkarmasım hiçbir şeye ama hem daha çok üzerime gelindi hem de tam tersi beni kullanmaya ve hayallerime bile engel olunmaya çalışıldı gerçekten coğrafya kaderdri bi de insnaın alnının yazısı neyse o dur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ay27 yaşındayım şu ana kadar çok hissettim ama şimdi değil hissettiğim zamanlarda da ailem hep yanımdaydı çok şükür okulu bıraktıktan sonra ben de çalışmaya başladın ki zaten babam oku dedi ben okumanın benim için zaman kaybı olduğunu düşünmüştüm çünkü üniversite hayatı ve atanma sorunu o zamanlar beni düşündüyordu ben de çalışmaya karar verdim hayatımda ilk kez 16 yaşında çalışmaya başlamıştım sonra düzenli olarak 18 yaşında bir firmaya girdim hiç görmediğim okulunu okumadığım mesleği işin içinde öğrendim çok şükür Allaha çok şükür iyi ki ailem yanımdaydı ne karar verdiysem şu an onlar da evlenmemi istiyor fakat ben evlenmeye karar verdikten sonra evlilik konusunda çok denedim uğraştım ama nasip olmadı şu an da çok şükür o kendimi yum hissetme duygusu yok çünkü elimden geleni yapıyorum ailem için kendim için de elbette o istediğim hayalimi gerçekleştireceğim Allahin izniyle
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayHissettirmeyen aile var mı ki, sanki bu dünyaya böyle bi ülkede doğmayı biz seçtik de, sanki her şey çok güzel de yurtdışındakiler gibi 18 oldun mu evi terk etmeni istiyorlar, insanı ya deli ederler sinirden çıldırtırlar ya da kanser ederler yemin ederim, üniversite okuyan zaten kolayca iş bulamıyor, bulsa verdikleri maaşlar asgari neredeyse, kiralar maaşlara yaklaşmış almış başını gitmiş, daha neyle geçinecek bu insanlar, herkes evlenmek zorunda da değil, daha birileri de 3 çocuk yapmanı falan ister ülke nüfusu düşüyor diye, herkes bir şeyler bekler ama ülkenin durumunu göz ardı eder yardımcı da olmaz, en kısa sürede iyi kötü iş bulup kıt kanaat de olsa aile evinden ayrılmak lazım çekilecek çile değil
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
5 ay
25 yil ailemle yasadim. 3 yil önce verdigim bir kararla almanyaya gayri resmi yollarla gittim. Kendi hayatimi yasiyorum. Ailem sorunlarini anlatinca ben orada yasamiyorum. Beni alakadar etmez diyorum. Istedigim gibiyim. Kendi odam kendi dusum var.
01 Yorumla
Soran5 ayAlmanyadaki hayatin nasil
- Aile & Toplum konusunda 855 cevap paylaştı.
6 ayKız çocuğu olan bir evde bereket eksik olmaz
ailen belki senin evlenip yuva kurmanı ve çoluk çocuğa karışıp soyunun ilerlemesini istiyor olabilir ama bunu sürekli dile getirerek sana baskı yapmaları hiç ama hiç doğru değil. İnsan evladının fikrinede saygı duymalı ne kadar cahillik ya anlamıyorum bu insanları bir türlü00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kendini yük olarak zannetme, belirli yaşlar geldiğinde artık hatırlatmalar başlıyor. 30 yaşına gelmiş biri zaten artık daha beğenemez de kimseyi veya hayatında çoooook yanlışlar yapan biri zaten kimse de evlenmez o kişiyle.
19 yaşındasın daha, kendini yük olarak görme. Aile eve alışmaman, kendi yuvanı kurman için söylemiş olabilir.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayOff aynısı yemin ediyorum mezuna kaldım ağzıma ediliyor resmen sadece 18 yaşındayım bir iki sene daha kalsam ne yaparlar bilmiyorum dkhxpxlx babam sürekli size para vermek zorunda değilim size bunu yapmak zorunda değilim gezmenizi karşılamak zorunda değilim ben sadece ev içi zaruri ihtiyaçlarınızı karşılamakla yükümlüdür zart zurt tamam baba tamam ne istedim abicim ne istedim ya sinir ediyorlar var ya beni bir sene mezuna kaldım daha iyisini yaparım dedim burnumdan getiriyorlar hayırlısı dedim ne yapalım artık dershaneye yazdırmam dedi bende istemiyorum zaten dedim abna önceden en azından dershanede kitapla defterle uğraşıyordun evde ne yaptığınızda da belli değil dedi eeee istesem zaten göndermezdin ki bende istemiyorum zaten dedim falan filan işte sende ne sorunlar var
02 Yorumla
Soran5 ayaşkım öncelikle ikimizinde yaşadığı sorunlara üzüldüm 🥲 benimki de hemen hemen aynı uyudğum uykunun bile bedelini ödüyorum diyebilirim onun istediği saatte kalkmak zorundayız hastayız yorgunuz asla dinlemez gecenin 3ünde hamile gibi aşerir yemek yaptırır babamla hayat cok zor
Soran5 aybabama zaaflarımı üzüntümü asla belli edemiyorum cünkü neye sevinsem beni onla sınıyo üzüntümü anlatsam seviniyo iyi olmus diyo niye diye sorsam şaka yapıyorum sende hemen aliniyosun diyo cok manipüleci
Gizli Üye(25-29)5 ay26 yaşındayım 4 yaşında bir çocugum var boşandım ve aile evime geldim... Güzel birde iş buldum annem çocuguma bakıyor ben çalışıyorum evin ihtiyaçlarını karşılıyorum kendi ayaklarınım üstünde durmaya başladıgım zamandan beri yükmüşüm gibi hissetmiyorum...🙂
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayİnsan ister istemez belli bir yaştan sonra kendi düzenini kurmak istiyor ailen çok iyi de olsa bu böyle ama 19 yaş ve kız çocuğu olarak senden bunu istemeleri doğru değil. Türkiyede nerede çalışıp da eve çıkacaksın o yaşta? Eğitimin ya da becerin meziyetin olmadan o yaşta zor. Sana temel şeyleri sağlamak zorundalar. Dinimizde de kız evlat böyle olmalı. Okumak istiyorsan okutacaklar evlenmek istiyorsan da evlenmen için yardım edecekler.
10 Yorumla
6 ayBende üni mezunu oldum iş bulamadım çalıştım hep nere olursa sonra bi ara işsiz kaldım evde annem haftada 2kez banyo yapmama kızardı sobalı oldugu içinmi bilmem ama sonra fatura karasını ver dedi darladı beni çok iş bulmadan gelme deyip zorla evden cıksrttıgı oldu o zamandan sonra evimde hissetmedim
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBen aile konusunda şanslıyım. Ben istersem 50 yaşıma geleyim bana bakarlar. Çalışmamamı da çok sorun etmezler. Çünkü ben çalışmıyorsam bunun keyfimden değil iş bulamadığımdan, elimde olmayan başka nedenlerden vs olduğunu bilirler. Yani çalışmıyor oluşum çok sorun değil. Bizde zaten kız çocuğu çalışmak zorunda değildir. Bir baba kızına git çalış dese ayıp karşılanır. Kız kendi isterse çalışır. Ama işte ben yine de kendimi yük olarak hissediyorum. Mesela para istemeye çekiniyorum
01 Yorumla- 5 ay
Ne güzel neresi orası
6 ayBenim bir arkadaşım var kız onun durumu böyle okurken çalışırken ev işi yaparken her türlü fazlalık muamelesi görüyor ailesinden ve gelip benimle dertleşiyor konuşup rahatlatıyorum geçen gün ağlıyordu öz ailemden bunu görmek çaresiz kalmak çok zor diye
20 YorumlaEvet aynen öyle oluyor ev işi yapmazsan göze batarsin her konuda kendini dislanmis hissedersin ailenin diğer asalak erkek çocuklarınin yaptıkları göze batmaz ama. bende 19 yaşında bu yüzden evlendim eğer evlenmemiş olsaydım 30 yaşına kadar evde kalsaydım kendi annem kim seni alıp ne yapsın evde kaldın diye dalga geçerdi bundan yüzde yüz eminim şimdi de sen kendi isteğinle evlendin diyor sırf mülakata girmemek için he he deyip geçiyorum.
03 Yorumla
Soran5 ayyaa🥹 sende kendimi gördüm umarım bundan sonraki hayatın çoook güzel olur
- 5 ay
Amin hepimizin inşallah 🤲🏻❤️ sırf onlar istiyor diye kendini hazır hissetmiyorsan evden ayrılma dünyanın binbir türlü hali var çok klişe olucak ama meslek önemli kendi ayaklarının üstünde durman Allah'tan başka kimseye muhtaç olmadan yaşaman çok önemli. Senin için dua edicem inşallah çok güzel bir hayatın olur🌸🤲🏻
Soran5 ayçok teşekkür ederim öpüyorum güzel kalbinden 🥹💕🌸
6 ayNasil bir anne baban var senin öyle? Avrupada misin? Hangi il orasi? Evden gitsemm, ailene gore kendine hayat kurabilecegin bir mesleki deneyimin ya da meziniuetin, birikimin var mi? Ailen bunlarin farkinda mi?
00 Yorumla33 yaşındayım hala aile evindeyim kendi evime evlenince çıkıcam isteyen yargılasın zerre umrumda değil
30 Yorumla
5 ayhiç öyle bir durumla karşılaşmadım Allaha şükür 25 yaşındayım babam bir kez olsun yüzüme vurmadı çalışmadığım için baba parası yiyorum 3 tane de kredi çıkarttı bana maddi durumumuz orta seviye bu zamana kadar çalışmadım da iş tecrübem de olmadı
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Çocuğuma asla böyle bir duygu yaşatmak istemem. Ama fazla destek te onu yaşam mücadelesinde zayıflatır. Çalışıp kendi ayakları üstünde durabilmesi için teşfik ederim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Aslında beni çok sevdiklerini ve benim için canlarını vereceklerini çok iyi biliyorum. Ama bazen cinlerim tepeme çıkıyor ve daralıyorum. Bu yüzden bana bile bazen bu his geliyor.
04 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayPsikolojimizle ödüyoruz faturasını 😂😂sjshsjsjs merak etme keşke senin yerinde olsaydım hayatında fırsat var degerini bil. Sen hiç gece uyurken odanın kapısını kitledin mi? Bunu bilemezsin bu korku duygusunu
11 Yorumla
Cevap sahibi5 ayBence asıl sen şanslısın
6 ayDaha çok küçüksün ya. Çok yanlış düşünüyorlar. Ben 23 yaşında aile evindeyim asıl benim kendim birşeyler yapmam gerekiyor artık shcjcj
11 Yorumla- 5 ay
düşünüyormusun?
Gizli Üye(30-35)5 aybana da 17 yaşımdan beri aynı muameleyi yapıyorlar ama hala beraber yaşıyoruz ve ben 31ime giricem :) kendine ev alacak bireysel zenginlikte değilsen böyle şeyleri takmamalısın ailen onlar senin.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
5 ayYük diyemem ama yalnız eve çıkmam gerektiğimi fark ettim ve devamı olması gerektiği şekilde vuku buldu.
00 Yorumla
6 ayHayat odakli ve kariyer odakli ol. alisin daha gençsin ve Şu an yks zamanin bildigim kadarıyla sıkı çalış
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayMaalesef, belli bir zaman sonra ailenin gözüne batmaya başlıyorsunuz ve psikolojik baskı yapmaya başlıyorlar. Dışarı gitseniz, sonsuza kadar durulmaz; evde dursanız bir araba laf yersiniz; kendinizi de savunamazsınız... İmkanı olan tüysün...
00 Yorumla
6 ayAileni dinle ne güzel sana ayak bağı olmamışlar kendi hayatını kendin kazan bir aparta yerleş kız öğrenciler kalıyor genelde ve güvenli.
02 Yorumla- 5 ay
Apart parasını kim verecek
- 5 ay
@DanoneGünlükSut çalışacaksın
Aile & Toplum konusunda 468 cevap paylaştı. Kadınlar için bu zor bi durum. Erkekler için öyle değil.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 504 cevap paylaştı. Hiç olmadı onlara hep yardım ederim maddi manevi
10 Yorumla
5 aySosyo kültürel bildikleri budur siz nasıl mutluysanız onu yapın
00 Yorumla
5 ay18 yaşından beri kendi hayatımı uzanıyorum çok şükür
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Olur. Ve olduğu için başkalarından medet uman ama yine aynı rezilliği yaşayan çok kadın var
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Çocukluğumdan beri çalışan biri olarak hiç öyle hislerim olmadı.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 734 cevap paylaştı.
6 ay15 sene çektim abi ve yengenin yanında korkunç bir durum
00 Yorumla
6 ayAnnen baban Avrupai takılıyor demekki Avrupalı aileler böyle genelde
00 Yorumla
6 ay17 yaşımda aile evinden yalnız başıma çok uzaklara çıktım. Destek oluyorlar tabi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
6 ayAilen haklı ama sana bu hissi vererek değil destek olarak evi severek sevdirerek destek olunur
00 Yorumla Keşke bana da söyleseler ilk fırsatta giderim 😂😂🌟❄️
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
6 ayBöyle aileler oldukça kız evlatları her zaman sorun yaşıyor
00 Yorumla
6 ayMaddi durumu nasıl ki ailenin kötü bile olsa bu denmez ya çocuğa birde kız çocuğuna
00 Yorumla
6 ayGünümüzdeki yetişkin gençlerin çoğu artık aile evinde. En doğrusu bu.
00 Yorumla
6 ayama kendine bir hayat kurman lazım , git demişlerdir ama yarın değil 2 3 sene ya da daha fazla
00 YorumlaBir aile bunu dememeli yaa.. Aile sahip çıkmazsa kim sahip çıkacak
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
6 ayDoğru demeis bizimkilerd ediyor hayatı bulamadım diyorum
00 Yorumla
6 ayAile evinde kalınca ev ekonomisine destek olunursa sorun olmuyor ama
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Ben 36 yaşındayım hâlâ ailemle yaşıyorum evet kendimi yükmüş gibi hissediyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayYaşın küçük 😒😏😒😏
Biraz daha büyük olsan evlilik amacıyla tanışalım derdim fakat 19 küçük.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ay27 yaşındayım. Her geçen gün kendimi daha da kötü hissediyorum. Hiç rahat değilim. İş konusunda da zorlandığım için büyük bir yük haline geldi.
02 Yorumla
Cevap sahibi6 ayİnsanların içinde ne yaşadığını bilemezsin. Aile evi rahat falan değil. Belki bu seni tetikleyecektir. Umarım kendine yeni bir hayat kurarsın🙏🏻🙏🏻
Cevap sahibi6 ayNasıl bir iş ki
Gizli Üye(25-29)6 ay26 yaşındayım her zaman aynı lafı duyuyorum alıştım artık
11 Yorumla- 5 ay
evlilik gerekiyor
Gizli Üye(30-35)6 ayGerçekten üzücü bir durum bu yaşım 31 hala evlenmemi istemiyorlar😂
02 Yorumla
Cevap sahibi6 ay💐💐💐
Gizli Üye(30-35)6 ayYa şu an gitmek bile istesem gidemezsin derler şans mı bu bilemedim 😅🤣
00 Yorumla
5 ay4 kız arasında tek erkeğim babam bana diyo ailenin tek erkegisin bizi mahçup etme diye çok stres oluyom
00 Yorumla
5 ayAile evinden 18'ime çıktım. İyiki de çıktım. Belli bir yaştan sonra bence bireyler aile evinden ayrılmalı.
01 Yorumla- 5 ay
*18'imde* ufak bir yazım hatası...
5 ayBen 18 den sonra üniversiteye de gitmeyince yük gibi hissettirikdim maalesef ve tavumcalismayinca
00 Yorumla
5 ay29 yaşındayım evlenmeyi dusunmedigim için ayrı eve çıktım çünkü bazi şeyler aile evinde ölmüyor artık
00 Yorumla
5 ayBende 17 yaşımdan beridir ailemden uzaktım 23 yaşında geri döndüm şu an Ailemleyim
01 Yorumla
Soran5 ayevlenmiş miydiin
Bana da çok dediler o lafı. Aklın varsa evlen kurtul onlardan. Bende 26 yaşındayım az kaldı evlenecem
00 Yorumla
5 ay28 yaşındayım neden aileme yük olayım çalışıyorum sonuçta ben aileme destek veriyorum
10 Yorumla
6 ayOyle dusunuyoruwn 30 yaisnda aile evinden yasayanlarinda baska baska sorunlari vardir
10 Yorumla
5 aymesleğini eline al git napcan 30una kadar aile evinde zaten istenmiyosan hic durma zaten
00 Yorumla
6 ayAilen yanlış yapmış bir kız çocuğuna çalışıp destek de olabirsin
00 Yorumla
6 ay12 yaşımdan beri bazı gerçekleri bilerek yaşamak yük gibi hissettirmedi yük olduğumu gösterdi.
00 Yorumla- Devamını Gör (67)
Devamını Gör(112)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 