Kendimi yaşıtlarıma göre çok geleneksel hissediyorum normal mi?

Ya onların ki mi doğru benimki mi bilmiyorum ama namaz falan kılıyorum mesela ya da kuran falan dinliyorum veya türbeye falan gitmeyi seviyorum örgü örüyorum kitap okuyorum alkol sigara içmiyorum bazen gençliğim boşa mı gidiyor diyede dusunmuyor değilim ya da güzel bir kız olmama rağmen sevgili flört yapmıyorum sosyal medya kullanmıyorum ben miyim problemli olan gençliğim boşa mı gidiyor?

Kendimi yaşıtlarıma göre çok geleneksel hissediyorum normal mi?
Cevapla