Çok iyi ama bir o kadar da sıkıcı erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok iyi ama bir o kadar da sıkıcı erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Değiştirme konusunda kadının kendine verdiği gazı düşünürsek;
Bir ömür bununla uğraşır , başaramadığını görünce de bırakır , iyice içine kapanır.
Zaten yaşamının sonuna gelmiştir.
İyi adama sıkıcı denmesindeki asıl neden kadının mutluluğu çatışma içinde aramak istemesi.
Tartışma demiyorum.(Dikkat ettiniz mi?)
Bir toplum içinde kavram kargaşası ve algı oyunları ne kadar iç içe ilerliyorsa güven ve sadakat o derece bitirilmiş demektir.
Geçmez. Ben komiğim. Karşımdaki de komik olursa öf öff. Suratsız, asık suratlı, asık mizaçlı birisine bile katlanamazken yarimin somurtkan olması beni her şekilde üzer.
Birlikte gülemediğin biriyle ömür çok zor geçer canım 🥲 Çünkü mizah duygusu ortak dil gibi. Gün gelecek tartışacaksın kırılacaksın ve sizi tekrar birbirinize yaklaştıran şey çoğu zaman beraber gülebilmek oluyor 💫
“Çok iyi ama sıkıcı” erkekler genelde güven verir ama ruhu beslemez. Sen neşeye eğlenceye önem veriyorsan uzun vadede içinde büyük bir eksiklik hissedebilirsin 🧠💔
Kalbin hem güvende olsun hem gülsün. İkisi bir arada mümkün, hayallerin fazla değil 😊✨
Cevap
25Cevap
hayır geçmez tabi ki.
Zor ya özellikle benim için büyük eksi. Renkli bir kişilik değilse kaçasım gelebilir. Allah korusun hepsine
hayat gerçekten ne erkek ne kadın için o kadar çekilmesi gereken bir müessese değil
O ağır olsun ben maskaralık yaparım 🙃 ama sürekli ciddiyse de sıkar tabi 🙂
Hiç bir şekilde ömür geçmez. Görecek güzel günler varken ömür ziyan olur gider
Geçmez ya öyle birini istemem hayatımda beraberken eğlenelim gülelim keyif alalım diğer türlü yürümez gibi
Asla geçmez. Zaten ben sempatikliğe ve mizah anlayışına bakan bi insanım.
Gecmez kizda esprili komik olmali kiz komik olup erkek gulmuyorsa omur gecmez o erkekle
Yüzünü de kalbini de güldürmeli erkek.
bana iyi bir erkek lazım değil
Geçer niye geçmesin. Bende 10 kişilik eğlence var
Geçmez geçmedi
Sadece erkek değil kimseyle geçmez.
Ne kadınla ne erkekle geçer
@na-n birlikte gülmek olmalı bencede
Ortak mizah anlayışı şart ya
Sana sormak gerek bunu, kadın olan sensin, geçer mi😃
Öyle bir kadınlla da ömür geçmez
Birlikte gülmediğin kadınla geçtiği kadar
Hayir hayat zehir olur
İmkansız
Napcaz bir ömür sıkılırım yeni vücutlar getekir
Geçmez diye düşünüyorum
Geçmez
Uyum önemli
geçer evet
Geçiremezsinizz
Geçmez
Geçmez
Hayır
Bilmiyorum
2 gün bile geçmez
Gecmez
Geçmez tabikide
Geçmez
Geçmez.
Saatler geçmez 😀
1 hafta geçmez
geçer
Geçmez aslaa
geçnez
Geçmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?