Karım ve kızım arasında sıkıştım kaldım?

İkisinde birbirinden ölümüne nefret ediyor evde iki düşman gibile birgün biri birini öldürecek diye korkuyorum. Kızım 17 yaşında. Öz anne kız birbirine nasıl böyle düşman olabilir aklım almıyor. Birbirlerine bir laflar söylüyorlar ne diyeceğimi sasiriyorum. Aralarındaki sorunu çozmeye anlamaya çalistim defalarca olmadı. Karım bu kızı evden gönder ya da ben gideceğim diyor kızım bu kadının lafıyla beni evden mi gondereceksin senin gibi bir babamda yok artık benim diyor
Karım ve kızım arasında sıkıştım kaldım?
Cevapla