Sorular çoğalınca cevaplara ne olur?
Siz bulabildiniz mi sorularınızın cevabını?
Sorular çoğalınca cevaplara ne olur?
Siz bulabildiniz mi sorularınızın cevabını?
Geçmişe mazi olmaz, önce kendinde aramalı sonra kalanda. Çünkü insan önce kendi eksiklerini sorgular. Sonra kalanda… çünkü bazı cevaplar iki kişiyle anlam kazanır.
“Önce kendimde. ‘Neyi göremedim?’ diye. Sonra kalanda; ‘Neyi söyleyemedik! diye.”
“Önce içimdeki suskunluğu dinlerim, sonra kalanın sessizliğini.”
Sen bulabildin mi sorularının cevaplarını?
Daha önce söylediğim gibi cevabını bilmediğim soru neredeyse yok
Ne güzel.
Pekte güzel bir şey değil aslında yaşamın bir heyecannı kalmıyor ne demişler cehalet mutluluktur. Sadece kalanlardan, kalan bir kaç şeyden cevap bekliyorum cevabını üç aşağı beş yukarı tahmin edebilmeme rağmen bu bir kavram değil belki tikelde değil ya da öyle bilemiyorum ama genede bekliyorum umut olmadan yaşanmıyor.
Bir veda bile olmadan giden birinin ardından insan önce hep kendinde arıyor cevabı 🙃 “Bende ne eksikti, neyi yanlış yaptım” diye… O sessiz boşluk da en çok bu yüzden yoruyor 🥺
Sorular çoğaldıkça cevaplar kaybolmuyor, sadece bulanıklaşıyor. Zaman geçince, kendinle yüzleşince, biraz da canın yandıkça netleşiyorlar 💔✨
Kendi hayatımda tüm sorularımın cevabını bulamadım ama bazılarını kabullenmeyi öğrendim. Her cevabı karşı tarafta aramayı bıraktığında kalbin hafifliyor 💫
Cevap
13Cevap
kimsede aramam.
Cevap aramayı bırakalı çok oldu. Kafandaki sorulara cevap aradıkça daha çok düşünüp daha çok üzülüyorsun. Sktr et
İşte ben edemiyorum 🙄
İnşallah
Kendi içine döner. Sonra yaradanı bulur..
İşte o huzurdur.
İnşallah huzuru bulma yolculuğumuz uzun sürmez🙏
Kesinlikle :)
Veda etmeden gidende ararım demekki önceden niyeti varmış plan yapmış diye düşünürüm.
Muhatap olmayınca kendine dönüp buhrana giriyor insan.
Vedalar ani olur, cevapları asla bilemeyiz...
Giden başkasını bulur kalanda kendini der sigara yakarım.
Küfür eklenir. Veda olmalı bir hatır var ise
Kimsede aramaz. Kendi içinde çözer. Sağı solu karıştırmak kılıf uydurmaktır.
Çoğu yerde arar bazen, bazende kendinde arar.
Kendimde ararım genelde
Haram gecelerde
Hiç kimsede
kimseyi aramıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?