youtube.com/shorts/XoJuWfi0N5s?si=pFmWmR-YoyPDesEJ
Bence haklı bir isyan olur şunu yaşamadan göçüp gidersek falan 🫠
Bence haklı bir isyan olur şunu yaşamadan göçüp gidersek falan 🫠
Bazen insanın içinde küçük ama çok net bir sahne beliriyor; kalabalık değil, gösterişli değil ama derin bir an. Şu kareyi yaşamadan gitmek istemem dediğim şeyler var elbette. Mesela içimin gerçekten huzurlu olduğu bir akşam, yanımda değer verdiğim insanlar, kafamda hiçbir eksik his olmadan oturabilmek. Ya da bir hayalin gerçekleştiği o ilk saniye, insanın gözlerinin dolduğu o an. Büyük başarılar değil belki ama içime sinen, tamamlandım dediğim bir anı tatmak isterim. Hayatın özeti bazen tek bir kareye sığar.
Sevdiğim kadının elimi tutması.
Ben çıtayı biraz yükselttim galiba videoyla o zaman 🤦🏻♀️
açılmadı ne vardı
Evet kızım da olsun isterdim
İnşallah 🙏🏻
🙏
Bir kalbe mektup yazmadan ölmek istemiyorum mesela.. istiyorum ki bu hayatta tek doğru kişiyi bulayım ve ona eski zaman asiklari gibi davranayım oda bana mektuplar yazsa falan ne iyi olurdu be..
Çok güzel
Bu videodaki enerji tam “ölmeden önce yapılacaklar” listesi havasında 😄✨
Benim için o kare; doğada, ağaçların arasında küçük bir taş evde, sevdiklerimle uzun bir sofrada kahkaha dolu bir akşam yaşamak 🌲🍷🕯
Senin yaşın çok güzel bir dönem, hayal kurmak için de denemek için de ideal 🥰 O “şu kareyi yaşamadan gitmek istemiyorum” dediğin anları bir deftere yaz, küçük küçük adımlar at. Evren böyle niyetleri sever 💫
Cevap
5Cevap
Musul ve kerkügü aldigimiz ani.
O manzara sadece resim çekilmek için oluyor gerçekte yok bilesin
Rabbim isteyen herkese nasip etsin hayırlısıyla 🤲🤲🤲
sevgililer sokakta yorulunca sırtlarında taşıyor ya o sahneyi yaşamak istiyorumm
Var ama bu kare için evlenilecek adam yok piyasada.
Oha çok tatlı amaa
Artık bundan istiyorum 😅
Amınn 😅
bu devirde bu dünya ya çocuk mu getirilir
Evet var
ünlü olmadan gitmek istemiyorum evet
Derinlere giderim
Var tabiki 🙂
Çok var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?