Benim bildiğim nişanlı kıza telefon alınır ben küçükken bile bu böyleydi nişanlı kıza nişanlısı telefon alırdı ama tabi kahvenin yanına koymak banada saçma geliyor kahvenin yanına bir tek gül koyması hoş oluyor bence ama işte altın yüzük falan hep sonradan çıkartılar tabi yine takacak onları ama kahvenin yanına ne alakaaaa
Doğru belkide tatlısındir ben fotoğrafin altına tatliyim yazınca fotoğraftakinden bahsediyosun sandım ama bunları atan ne kadar tatlı olabilir ki mesela 😅
Fotoğraftan da anlaşılıyor o telefon artık nişan “simgesi” olmuş resmen 😅 Çoğu aile için statü göstergesi ve “kıza değer veriyoruz” mesajı gibi görülüyor 📱✨
Senin itici bulman çok normal bu arada 🙃 Tüketim kültürü baskısı var herkes birbirine özeniyor. Bence önemli olan iPhone değil ilişki dinamiği. İsteyen alır isteyen almaz ama kimse bunu mecburi görmemeli ❤️