Küçük bir yerde yaşayan, okula giden biri olarak internetten nasıl para kazanabilirim?

Merhabalar internet ortamında yürütülebilecek ve ortalama olarak güzel para kazandıran herhangi bir iş tarzı bir şey biliyor musunuz?

Babamın yıllardır doğru düzgün bir işi yok aşırı kötü bir hastalığada sahip değil kendi tercihi ile işe girmiyor ve çalışmıyor onun yerine sanaldan saçma sapan bir işle uğraşıyor uğraştığı işten ise bazen müşterilerin parayı vermemesi sonucu para kazanamıyor nasıl bir iş gram fikrim yok o yüzden tam bilmiyorum ama dediğim gibi müşterileri buluyor parayı önceden konuşup sözde iş yapıldıktan sonra veririm diye konuşuyorlar babam işi yaptıktan sonra çoğu parayı vermiyor hayrına yap vb. tarzı şeyler diyorlar babam ise fazla ses çıkarmıyor kısaca işten fazla almıyor. Kazandığı paranın büyük bir kısmını ise yıllardır farklı farklı kadınlara harcıyor eve doğru düzgün yenebilecek bir şey bile getirmiyor en ufak ihtiyacımızı istediğimizde genelde para yok muhabbeti açıyor 2 3 kuruşluk ihtiyaçlar için bile gereksiz bağırıyor kavga çıkarıyor yıllardır ben buna eve doğru düzgün sağlıklı yenebilecek bir şey getirdiğini görmedim. Evde ki eşyaların çoğunu bile bize zamanında akrabalarımız getirdi ama adam bu durumdan asla rahatsız olmuyor kendi eşini yok sayarak kendinden yaşca küçük kadınlarla konuşup onlara para atıyor daha bu kadınlarla ne yaptığı hakkında bir fikrim yok ama annem ise her seferinde bu olayları üstelemiyor. Bu insanın bize herhangi bir faydası olmamasına rağmen boşanma gibi bir durumu düşünmüyor her olayda daha da susuyor ben ise ne yapabilirim hiç bilmiyorum. Herhangi bit kitap test kıyafet ihtiyacımızı karşılamıyor her seferinde akrabalarımızın verdiği paralarla birşeyler almaya çalışıyoruz. Yıllardır hiç bir şekilde sağlıklı bir aile aktivitem olmadı. Küçük bir yerde yaşıyorum asla iş imkanı yok ve okulun yoğunluğu günün bitmesine sebep oluyor zaten ve şu ana kadar da internetten yapabileceğim ve ya yapabildiğim para kazandıran bir işi beceremedim yıllarım sadece ev okul halinde geçiyor ben bu durumlarla sürekli kafayı bozarken çevremdeki yaşıtlarımın bazen ailelerinin durumu çevrenin küçüklüğünden kulağıma geliyor ve genellikle aileleri ne olursa olsun en kötü günlerinde de başkalarından yardım almamaya çalışıp bir yere sap olmaya çalışıyorlar. Benim ailemin fiziksel olarak çokda kötü bir durumu yok ama ikiside asla bir işe girmiyorlar ve çabalamıyorlar annemi anlıyorum tabiki zor ama en azından farklı yollar denemeye çalışsa mutlu olurum. En küçük hastane ihyiyacıma bile ve bunun gibi birçok duruma "Bizim sıkıntız bu mu? ", " Tek sıkıntımızda buydu. "Diyip geçiştiriyor ve bu şekilde diyipte ana sıkıntıyı çözmek için asla bir şey yapmıyor.

Bugün gözlüğümün bir kısmı biraz kırılmış gibiydi yanlışlıkla yaptım önceki zaman gözlüğü alırken babam tekrardan para vermemişti ve annem satıcıyla konuşarak fiyatı birazda olsa indirip almıştı o yüzdn parayla uğraşmamak için kendim yapmayı denedm ama olmadı son çare babama söyledim ama gereksiz şekilde bağırmaya başladı gereksiz masraf çıkardığımı söyledi ama zaten gözlüğün 3 yıllık ve artk değişmesi gerekiyor.

Hiçbir konuda bana yardımcı olabilecek birileri olmadığı için bayadır yapabileceğim bir şeyler arıyorum yorumlarda herhangi bir şeyler için yardım ederseniz öneri tarzı aşırı mutlu olurum çoktan teşekkür ederim ❤

Küçük bir yerde yaşayan, okula giden biri olarak internetten nasıl para kazanabilirim?
Cevapla