25 yaşında evlilik istemek normal mi, yoksa erken mi düşünüyorum kızlar?

Hemen evlenmek isteyenler ne yaşıyor? Bende de aynı düşünce var ama sebebi... 30a yaklaşmam ve İzmirli bile olsam erkeklerin 30dan sonra kendilerini saldıklarını biliyorum. 4 kişi evlendiyse 2si kel ya da gibi kişiyle evliydi. Erkek kardeşim var tarz ve bakım konusunda sıkıntı çekmiyor ama başkaları... Bu yaşlarda bakımsız erkekler artıyor. Mühendislik okudum (başka iş yapıyorum) ve erkeklerin nasıl çöktüğünü bana sorun. O yüzden acele ediyorum. Mesela 30ken 35 biriyle evlenmek istemem. Çünkü çocuğum olursa o daha da yaşlanacak... evet bakımını sadece ben yapmayacağım çocuğun o yüzden zinde olmalı bir de ben çok işi bir arada yapan bir karakterim annesinin elinden yeni ayrılmış evde kalmış bir erkek de istemem yavaş gelir bana... Yani birey olabilmiş bir erkek lazım. Şimdi 25-30 yaşlarında birini bulursam ( çocuk düşünürüz düşünmeyiz değişir ama ) 2 yıl bir deneme süresi olacak belki çok belki karakterinden dolayı tarzına göz yumacağım ve elimden geçecek olur da ayrılırsak hazırladığım erkeği başkasına paketleme durumu da söz konusu yani bana bu yaşlarda lazım ondan sonra zor iş.

25 yaşında evlilik istemek normal mi, yoksa erken mi düşünüyorum kızlar?
Cevapla