Eşimle 17 yıldır evliyiz. Evliliğimizde bir dönem duygusal olarak uzaklaştık ve bu süreçte kendisi yaklaşık 6 ay ayrı yaşadı. Daha sonra barıştık ve evliliğimize devam etmeye karar verdik.
Barıştıktan sonra, telefonunda bir grup sohbetinde, bu 6 aylık süreçte başka bir kadınla birlikte alkol alırken çekilmiş bir fotoğraf paylaştığını gördüm. Ayrıca bu dönemde alkol kullandığını ve sigara içtiğini öğrendim. Oysa alkol ve sigara evliliğimizde her zaman kesin bir şekilde kabul edilemezdi.
Kendisi aralarında bir şey olmadığını söylüyor ve o dönemde evliliğin sadece resmî olarak devam ettiğini düşündüğünü belirtiyor. Geçmişi tamamen geride bırakıp yeniden başlamak istiyor.
Siz böyle bir durumda eşinize bir şans daha verir miydiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer