Kendisi ayrıldı çaba göstermemi bekledi, komik değil mi?

Saçma nedenlerden dolayı tartıştık. Kırılan ben olduğum halde benden ayrıldı, barışalım diye çabaladım bir daha tartışmayız dedim umursamadı. Aksine onun gönlümü alması gerekirken ben yapmaya çalıştım. Sonra hiçbir çaba göstermeden utanmadan benden çaba bekledi.

Kendisi ayrıldı çaba göstermemi bekledi, komik değil mi?
Cevapla