Sizce gerçek engel nedir? Fiziksel sınırlar mı yoksa bitmek bilmeyen bahanelerimiz mi?

Bugün üzerine çokça düşündüğüm bir konuyu sizinle paylaşmak istedim. Engelli bireylerin ne kadar güçlü olduğunu fark ettiniz mi? Bence onlar, fiziksel engellerine rağmen pek çok insandan çok daha cesur ve iradeliler.
​Çoğu zaman "engelli" olmayı sadece tekerlekli sandalye kullanmak, konuşma bozukluğu yaşamak ya da bir değneğe ihtiyaç duymak sanıyoruz. Ama bence gerçek engel bu değil.
​Gerçek engel;
​"Bugün kalsın, yarın yaparım" diyerek sürekli ertelemek,
​Üşenmekten hayallerine adım atamamak,
​Sahip olduğun potansiyeli bahanelerin arkasına saklamaktır.
​Fiziksel engeli olan arkadaşlarımız her gün büyük bir azimle hayata tutunurken, biz sapasağlam bedenlerle kendi zihnimizin yarattığı engellere takılıyoruz. Onların yaşam enerjisi ve vazgeçmeyişi aslında hepimize en büyük dersdir 🌱
Sizce gerçek engel nedir? Fiziksel sınırlar mı yoksa bitmek bilmeyen bahanelerimiz mi?
Güncellemeler
4 ay
Aniden Aşırı kan kaybı yaşamak normal mi
Sizce gerçek engel nedir? Fiziksel sınırlar mı yoksa bitmek bilmeyen bahanelerimiz mi?
Cevapla