Toplu taşımada kimseye yer vermek istemiyorum diye kötü bir insan mı oluyorum?

Toplu taşımada kimseye yer vermek istemiyorum diye kötü bir insan mı oluyorum? 😕
Toplu taşımada kimseye yer vermek istemiyorum diye kötü bir insan mı oluyorum?
Toplu taşımada kimseye yer vermek istemiyorum diye kötü bir insan mı oluyorum?
Cevapla