Komşu kızları neden böyle yapıyor olabilir?

Oturduğumuz apartmana sonradan benim yaşlarımda kızı olan bir komşu taşındı ben 22yim. Birkaç kez beni eve davet etmişti ama o zamanlar hep sınavlarım vardı gidemedim ve bunu biliyorlardı ama sanırım bahane olarak düşünüyorlar. Sonrasında ben çok defa çağırdım ve çok defa kıza selam gönderdim ama ne bir geri dönüş aldım ne de evimize geldiler ve o kızın vakti vardı. Annem de kızla aynı parka yürüyüşe gittiğimiz için onun annesine birlikte yürümemizi teklif etmişti. Annesi başta kabul edip sonrasında "onun arkadaşı var onunla gidiyor" dedi. Benzerini başka komşularımızın kızları da yaptı. Ama o kızlar kendi aralarında da çok muhabbet etmiyorlar. Hepsinin bir çevresi var ama benim yok, yeni yeni fırsatlarım oluyor. Yeni taşındık oturduğumuz yere.
Komşu kızları neden böyle yapıyor olabilir?
Cevapla