1'de yatıyorum diye annem beni babama şikayet ediyor?

O kadar bıktım ki.. 1 geç bir saat değil bana göre, 7'de kalkıyorum ve 6 saat uyumak yetiyor. Annem gitmiş babama şikayet etmiş, babam geldi bana kızıyor.

Bıktım yemin ederim bunlarla yaşamaktan... Sadece bu da değil, bilseniz o kadar saçma sapan sebeplerle bana sataşıyorlar ki, her şeyime karışıyorlar, çocukmuşum gibi davranıyorlar. Aile evinde akıl sağlığımı nasıl korurum? Ya da siz de benzer şeylere maruz kalıyor muydunuz aile evinde yaşarken?

1'de yatıyorum diye annem beni babama şikayet ediyor?
Cevapla