Akşam işten/okuldan yorgun geldiğinizde evde ne olsa mutlu olursun?

Tabiki annemin yaptığı yemekten kalanlardan bana da ayırmış olmaları beni mutlu etmez, aşırı süper mutlu eder, eve yorgun geldiğimde yediğim yemeğin tadı ayrı bir güzel oluyor (ya da annem bu işin ustası). Annemin ellerine kurban olurum off.

Yetmedi iki tabak daha yiycem
Yetmedi iki tabak daha yiycem
Güncellemeler
4 ay
Süper soru wiwiwi
Akşam işten/okuldan yorgun geldiğinizde evde ne olsa mutlu olursun?
Cevapla