Evi terketicem biyere saklanıp beni almaların8 bekliycem napmam gerekiyor?

Kaçarak evlendim çocuk annemlerde kaldı 7 ay oldu pişman oldum 2 ayd8r istemiyorum deyip duruyorum kabul etmiyorlar pişman oldum diyorum çok acı çekiyorum geç olmadan dönmek istiyorum (çok kötü şeyler yaşıyorum)
Evi terketicem biyere saklanıp beni almaların8 bekliycem napmam gerekiyor?
Cevapla