Ailemle yasadigim evden ayrilmaya karar verdim. Dogrumu yapiyorum?

Kendimi cok degersiz hissediyorum hickimse beni anlamiyor empati yapmiyor surekli her yerden bir baski surekli telefonum kurcalaniyor telefonumdan uygulamalar siliniyor annem nereye gitse onun pesinde gitmem bekleniyor gitmezsem azar yiyorum. 16-17 olsam neyse 21 yasindayim ve buyumus olmama ragmen durum boyle. Yarin hickimseye bisey demeden yuruyuse cikiyorum bahanesiyle bir iki parca kiyafetimi alip gidicem. Nereye bilmiyorum guvenecegim kimse yok ama bu evde kalmaya devam edemem sokakta yasamak bile daha iyi. Cok yoruldum pskolojik anlamda bitigim zaten herkesten uzaklasmak istiyorum.
Ailemle yasadigim evden ayrilmaya karar verdim. Dogrumu yapiyorum?
Cevapla