Düğün dernek eğlence vs hiç sevmem, asosyalim ve böyle daha mutluyum normal mi?

dışarıda insanlarla sosyalleşmektense, bu tür 'eğlencelere' katılmaktansa evde vakit geçirmek daha cazip geliyor bana

Düğün dernek eğlence vs hiç sevmem, asosyalim ve böyle daha mutluyum normal mi?
Cevapla