Diğer evli mutlu insanların hayatlına özeniyorum bu normal mi?

Arkadaşlar ben 7 aydır evliyim ve diğer evli insanların hayatlarına baktığımda çok özeniyor ve mutlu oluyorum. Mesela eşlerine davranışları olsun birlikte bir şeyler yapmaları olsun çok güzel geliyor bir yandan da hüzünleniyorum. Çünkü ben eşimle şu zamana kadar toplasanız bir iki defa anı biriktirmişimdir. İnsanların hayatına bakınca keşke bende anı biriktirsem keşke şöyle yapsam vs vs hep keşkelerle geçiyor günüm. Sizce böyle düşünmem normal mi? Eşime söylediğimde ise işim var ya da çocuk yapsan günün geçer diyip duruyor.

Diğer evli mutlu insanların hayatlına özeniyorum bu normal mi?
Cevapla