2. evliliğin zorlukları ve hayal kırıklığı?

Merhaba. Ben 2. evliliğimi yaptım ama çok mutsuzum. Eşim evlenmeden önce bana birçok söz verdi. Ama çok farklı biri çıktı. İlgisiz, benimle bir şeyler yaşamak için hevesi yok. Hiç dışarı çıkıp gezmiyoruz. Sürekli ailesi ile birlikte vakit geçiriyoruz. Kendi hayatımız yok. Eşim sürekli iki kişiyle hayat geçmez diyor. Aramızda 16 yaş fark var. Duygusal ihtiyaçlarımı karşılamıyor. Bilerek yapmaması beni daha çok incitiyor. Sürekli ben talep etmekten yoruldum. Tekrar ayrılmak çok zor geliyor gururuma. Fikirlerinizi bekliyorum. İçim o kadar dolu ki… Bu hayal kırıklığının altından kalkamıyorum.
2. evliliğin zorlukları ve hayal kırıklığı?
Cevapla