20 yıldır boşa mı yaşadım niye böyle?

yaş 20 çok tembelim hiçbir şey yapmyorum sadece oturup bütün gün orkun ışıtmak kafalar noluyo ya gibi youtube videolarını izliyorum onlar bitince tekrar tekrar aynı bölümü izliyorum sonra gidiyorum kick de jahrein hype eray falan izliyorum günde 15 saat youtuber kicker izlemeye gidiyor ne işim var ne okulum sözelciyim yks ye girdim özel eğitim öğretmenliği istiyodum 580 bininci oldum

20 yıldır boşa mı yaşadım niye böyle?
Cevapla