20 yaşıma geliyorum, hayatta hiçbir şey başaramadım ve herkesten geri kaldım mı?

Arkadaşlar yakında 20 olacağım 4 ay sonra bu hayatta bir şey elde edemedim tek aile sorunları maddi konular yaşadım kuzenlerimin falan hepsinin arabası falan var bana diyorlar ki hâlâ aile parası yiyorsun çevrem falan da çok az arkadaş ortamım da pek yok çok geri kalmış hissediyorum;(
20 yaşıma geliyorum, hayatta hiçbir şey başaramadım ve herkesten geri kaldım mı?
Cevapla