20 yaşındayım ama çoğu konuda çok geride olduğumu düşünüyorum. Yaşıtlarım gibi değilim. Haksız mıyım?

-Mesela çoğu arkadaşım ailesiyle arkadaş gibi babasıyla annesiyle anlaşır benim babam kumar bağımlısı ve şiddet uyguluyor bize annem epilepsi hastası ve paranoyak psikolojik hasta. Huzurum yok. Bir yere gitsem eve dönmek istemiyorum özleyecek kimsem yok.

- Ondan sonra ev işlerinde iyi değilim yemek yapmayı özellikle hamur işlerinde iyi değilim.
Ütü yapmayı çok bilmiyorum hep çift dikis oluyor.

- Sonra yakın arkadaşlarımın çoğunun ehliyeti hatta arabası var benim yok.
Maddi durumum yok

- Herkesin bir sosyal hayatı var gezip tozuyor yeni yerler keşfedip tatil yapıyorlar ben kücük şehirde olmama ragmen kendi sehrimi bile tam bilmiyorum.

Böyle böyle çok eksiğim var. 20 yasindayim tam yasamadim yasamiyorum bu hayati.
Mutlu değilim
Güncellemeler
+1 yıl
@canerozkum tesekkur ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Görüş paylasan herkese cok tesekkur ederim.
20 yaşındayım ama çoğu konuda çok geride olduğumu düşünüyorum. Yaşıtlarım gibi değilim. Haksız mıyım?
Cevapla